Gå til innhold

LAN-drivere oppå hverandre, litt trøbbel.

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

1.

Etter at Windows Update installerte ny driver for LAN (som jeg ikke trengte) så har jeg litt problemer på internett-oppkoblingen min. Det har skjedd noen ganger at internett ikke funker og da må jeg avinnstallere og innstallere driver på nytt og da funker det igjen. Dette har jeg gjort 3 ganger nå. Men jeg får ikke til å avinnstallere LAN-driveren helt fordi når jeg ser på Network Connection så står det: "Local Area Connection 3" og før det sto det; "Local Area Connection 2". Jeg har bare 1.

Hvordan avinnstallerer jeg alt?

2.

Kan jeg gå inn på innstillinger eller noe for å be windows update installere KUN kritiske oppdateringer for internett og ikke andre drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvorfor folk aldri sier noe om hvilket os de har når dere stiller slike spørsmål. Med "LAN-Driver" - mener du driveren til nettverkskortet? Det du kan gjøre er å bruke "rull tilbake driver"-muligheten. Hvis du høyreklikker på den aktuelle nettverkskoblingen i kontrollpanelet og velger egenskaper. I boksen som kommer opp velger du "Konfigurer" ved der nettverkskortet står oppført. Nå kan du gå til "Driver" og "Rull driver tilbake", da blir den sist installerte driveren slettet, og den forrige kommer opp i steden. Om det heter Local Connection 1, 2 eller 3 har vel ikke så mye å si, så lenge du har bare en nettverkstilkobling på maskinen kan du vel bare slette to slik at du bare har en igjen. Forsto jeg deg riktig eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...