GoldlaXiE Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Opplever altfor ofte at 1.6 spillerne og CS:S spillerne ryker i tottene på hverandre og går off-topic med 1.6vsCS:S snakk.. det hadde vært helt topp med et forum for hvert av spillene, hadde det ikke? Endret 8. juli 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vel, jeg er bitte litt mot det der (blir litt VEL mange av de kategoriene). Men på den andre siden er jo både 1.6- og Source-versjonene meget populære, og siden CS er et så populært tema, så er det jo liten sjanse for at noen av dem kommer til å dø ut! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte. Ja, noen burde dra på den lokale mat-sjappa og kjøpe seg et liv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hadde vert en extrem fin måte å fått luket ut de som faktisk legger opp til sånne hat tråder hver bidige gang Sånn sett er eg for den Idèen. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte. Derfor burde det vært en slags retningslinje for akkuratt det. Advarsel o.l Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det blir ikke aktuelt å splitte opp Counter-Strike-kategorien. Counter-Strike er Counter-Strike, uansett hvilken versjon og motor som brukes. Hvis dere opplever mye off-topic, drittkasting og unødvendigheter, så foreslår jeg at dere blir flinkere til å bruke rapporteringsfunksjonen her på forumet. Dermed blir det enklere for oss å holde orden. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er litt problem hvis trådstarter ikke sier om det er 1.6 eller source det er snakk om. Det skjer ofte. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er litt problem hvis trådstarter ikke sier om det er 1.6 eller source det er snakk om. Det skjer ofte. Da foreslår jeg at dere oppfordrer brukerne til å bli flinkere til å gjøre det klart i overskriften hvilken versjon man snakker om. F.eks. ved å be folk pent endre emnefeltet, eller rapportere inn tråden som har dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja til eget CS:S forum! Orker ikke fjortissfaktoren når noen av 1.6 folka begynner å slakte de minste detaljer i source. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De som slenger dritt om CS:S eller 1.6 er stort sett allerede off topic. De som har lyst å slenge dritt oppsøker Source-trådene uansett hvor de finnes. Enig med TST; nok med en kategori. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte. Ehm... du er sikkert medlem på Catch-Gamer.no, og der er det bare 1.6-spillere som slenger dritt om Source og ikke Source-spillere som slenger dritt om 1.6. Samme med Source og 1.6 relaterte nyheter, er max 2-3 stykker som sier at "omg 1.6 suxx" eller noe, og det er temmelig lite i forhold til hvor mange idioter som whiner om hvor dårlig Source er når det kommer updates eller nyheter i det hele tatt til det. Thompzen: Er egentlig litt enig, men som kjerts sier: "De som har lyst å slenge dritt oppsøker Source-trådene uansett hvor de finnes." Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ehm... du er sikkert medlem på Catch-Gamer.no, og der er det bare 1.6-spillere som slenger dritt om Source og ikke Source-spillere som slenger dritt om 1.6. Samme med Source og 1.6 relaterte nyheter, er max 2-3 stykker som sier at "omg 1.6 suxx" eller noe, og det er temmelig lite i forhold til hvor mange idioter som whiner om hvor dårlig Source er når det kommer updates eller nyheter i det hele tatt til det. Nettopp fordi det er et stort flertall av folk som spiller 1.6 der. Her på forumet er det ganske likt fordelt. Besides, 90% av de som slenger dritt om CS:S på CG gjør det kun fordi "alle" andre gjør det. Endret 22. juli 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Til dere som synes det blir for mye syting i Source tråder: Det er det vi har report kanppen for. Jeg elsker å rapportere til folk som får advarsler for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå