Tuffeluffe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er Stacker det beste kabinettet på markedet idag? Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe meg det... Kom gjerne med andre alternativer... Det jeg setter høyt på lista, er at det er/ kan få kjøpt sidedør med vindu, god luftstrømning og at det ikke koster ALTFOR mye og gjerne at det går ann å få noen vifter i det... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vel om det er det beste eller ei blir jo etter øynene som ser da. Har det kabinettet selv og må si meg svært godt fornøyd med det . Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Kunne du ha postet noen bilder? Og fortelle hva du er så fornøyd med kabinettet? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det beste er da som regel hjemmelaga.. men jeg vil tru at Stacker er bra.. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Om ikke det beste, så er det blant de beste! I tillegg kan det by på suveren kjøling og meget god plass. Alt dette får du til en nokså hyggelig pris. Med andre ord et kjempekjøp! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Kunne ikke dere som har det, posta noen bilder????? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Snakker man om god kjøleevne og god plass er vel Yeong Yang server cube det perfekte valget. Min ligger på nesten romtemp med vifter som surrer nesten lydløst! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hva er det som gjøre det kabinettet så bra? Er ikke det kabinettet todelt? Kunne du ha posta noen bilder????? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det beste er da som regel hjemmelaga.. men jeg vil tru at Stacker er bra.. Hjemmelaga er ikke best da Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det beste er da som regel hjemmelaga.. men jeg vil tru at Stacker er bra.. Hjemmelaga er ikke best da Hvis du gjør det ordentlig så.. Da får du jo det akkurat slik du vil ha det. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 stacker skal være bra alternativ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kunne ikke dere som har det, posta noen bilder????? Bruke google kanskje? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ThermalTake Armor skal visstnok også være meget bra med god plass/kjøling og sånt. Blir å kjøpe meg det i neste mnd, syns Stacker er en anelse for dyrt for min smak... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Glem Stacker og begyn å spør: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMTNN500AF Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ikke alle bruker 8,5k bare på kabinettet vøttø... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 hehe.. Glisevask, tror det kabinettet er en smule dyrt for noen ( meg f.eks ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) ikke alle bruker 8,5k bare på kabinettet vøttø... hehe.. Glisevask, tror det kabinettet er en smule dyrt for noen tongue.gif ( meg f.eks ) wink.gif Det var ikke spørsmål om pris, det var spørsmål om hvilket kabinett som er det beste pr. i dag EDIT: Fiksa quote`ene litt Endret 11. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 <snip> og at det ikke koster ALTFOR mye og gjerne at det går ann å få noen vifter i det... På forhånd takk... Tviler på at han vil bruke 8500 nå han orginalt ser på et kabinett til 1300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå