DC++_? Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg bestilte en iRiver H10 5GB og Shure E2C ørepropper fra Amentio Idag tidlig. Overaskende nok kom øreproppene på døren for endel timer, altså samme dag som jeg bestilte. Bare å håpe på at spilleren kommer i morgen tidlig da. Men til spørsmålene 1. Når jeg spiller av sanger på H10 vises navnet -slik, Xzibit Feat. Nate Dogg - Multiply.mp3 -eller slik, (slik det står i WMP) Multiply feat. Nate Dogg Xzibit? Har ordnet alle sangene så de står perfekt som filnavn med .mp3, men i WMP ser alt totalt ødelagt ut. Endres vel på egenskaper -> sammendrag, men å gjøre det på over 500sanger er lite fristende 2. Har fått Shure E2C nå og ble veldig imponert over lydkvaliteten (koblet til en ~2år gammel pc med lydkort på hovedkortet) Hvordan er denne lyden kontra lyden jeg vil få med iRiver'en? (med samme filer) 3. Hvor får jeg kjøpt ekstra batteri? Takk på forhånd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 last ned tag & rename eller the godfather, de kan legge inn navnet på alle sangene automatisk i ID3 taggene. funker bra for meg. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du kan velge å ha tag informasjon på eller av. Uten tag info; Artist - Album Filnavn Filnavn vises uten .mp3 Med tag info; Artist - Album Tittel Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ja ok, men da er det jo ikke noe problem da, men jeg gjorde uansett slik 2mass sa og det fungerte perfekt Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Om du ikke liker irivers software vil jeg anbefale deg å se på denne siden: http://easyh10.sourceforge.net/index.html Da kan du bruke Explorer eller andre til å kopiere filer over til H10'en. Programmet oppdaterer databasen på spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå