Vorpal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei jeg lurer på om denne siden her er noe og satse på? har tenkt til og kjøpe ny skjerm der og lurer på om noen andre har noe erfaring meg siden? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Aldri hørt om. Websiden ser forferdelig rotete ut. Dette minsker profesjonaliteten til firmaet. Endret 8. juli 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Feilpostet. Flyttes fra "Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC" til "Webshop- og butikkdiskusjoner" Jeg har hørt om JMdata og vurdert å handle fra de flere ganger tidligere. De virker helt greie for meg. Men legg merke til at de selger mye brukte skjermer til gode priser. Jeg tror de kjøper opp eller får partier med skjermer som har vært brukt i større bedrifter. De driver vist også med utkjøring på østlandet i oslo-området. Endret 8. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Joda, JMdata er helt greie de. En kompis har kjøpt to skjermer derfra (brukte). Ikke noe å utsette på dem i fra han i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå