Bjarnez Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hvordan mapper man porter i xp? Lenke til kommentar
Johan Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Tror nok at jeg kian hjelpe deg, men du må forklare hva du vil, mye nøyere enn det du har gjort. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 greit. problemstillingen er hvordan jeg skal få koblet opp en ftp-server på en intern pc i mitt nettverk. Alle pcene kjører winxp. servern har kun winxps integrerte brannmur på. jeg må mappe/forwarde port 21og20(muligens også 1024-5000). hvordan gjør man dette?? I win98 må man fixe på det i registry. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 ps: bruker bulletproof-ftp. må jeg kjøre i passive mode? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er vel bare å gå inn på instillgene for brannmuren det ? Tror det jeg har gjort det før, og man kan også åpne for at spesifikke ipadresser får tilgang til porten. Husker ikke hvor dette er hen nå, sitter ikke hjemme foran pcen. Er på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå