SacrefiZer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei. Skal kjøpe meg prosjektor og lurer på om noen her har noen erfaringer med denne eller denne? Prosjektoren skal brukes på pc. Takker for alle svar. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Se etter noe høyere oppløsning, 800x600 på epsonen, og lavere på BenQen kan virke litt lite. den billigste jeg vet om med XGA oppløsning er BenQ 6200 og 6210. Skal du også bruke den til film, se etter litt lavere ansilumen, og høyere kontrast.(bør minst ligge over 1000.) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) IKKE gå for den epson prosjektoren. Dett skyldes at den er en powerpoint prosjektor. En med lite kontrastforhold. Du vil med andre ord få veldig blasse farger i bildet. sats på en prosjektor med høy ansilumen ( hvis jeg ikke husker helt feil er dette hvor god prosjektoren klarer å lyse opp veggen i ulike lysforhold? ( kan hende jeg tar feil men )) og godt kontrastforhold. Prøv også å finn ut av hvor lang levetid det er på pæra.. Men hvis jeg må velge og det ikke finnes noen andre alternativer på jord vil jeg si at BenQ'n er et MYE bedre valg med stor MYE. Endret 10. juli 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå