N00b? Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg kommer aldri forbi 1. brettet på dette spillet! hva gjør jeg galt? alle fiendene er drept, og jeg er på den siste waypointen. må jeg innkalle helikopteret for at det skal hente meg, eller hvordan i huleste foregår dette? jeg blir så forbanna! samme var det med training. men der bare spilte jeg brettet om igjen, og alt ble bra. men slik er det ikke med selve spillet. jeg kommer rett og slett ikke videre! har prøvd så mange ganger at jeg begynner å gå lei. noen som vet hva jeg må gjøre for å klare dette "enkle" brettet? Lenke til kommentar
Fritz Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg sier bare: Operation Flashpoint Lenke til kommentar
foghorn Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Spreng parabolen i camp 1 Lenke til kommentar
N00b? Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Da skal jeg prøve det! takk for svaret :smile: Lenke til kommentar
ar-hak Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 det sier seg jo selv det derre med task force dagger det er ett *******s drittspill! forresten jeg sier også bare en ting å det er OPERATION FLASHPOINT Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 DeltaForce for weekend warriors and kids. Operation Flashpoint for real soldiers :wink: Nei, men erlig talt så fatter jeg ikke hvordan folk orker å spille DeltaForce LW/andre DF spill, i det hele tatt.. grafisk sett er det "ok", men gameplay suuuuuuger så mye.... [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-02 15:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå