schmelck.no Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har skrudd sammen en maskin til en kamerat A64, MSI K8N NEO 4, Crucial RAM, XFX 6600GT. Har installert XP og annet stæsch, men plages av at den HELT sporadisk plutselig stopper, ikke noe blåskjerm eller andre feilmeldingen, den bare fryser helt, reagerer ikke på noen ting... Får vel ta en reinstall, men noen tips til hva dette kan komme av? EDIT: Ja jeg postet den under hardware da dette aldri har skjedd meg før med noen av de andre maskinene mine så jeg lurer på om det var et kjent problem med sammensetningen av mine komponeneter... Endret 8. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er spent på strømforsyningen du bruker. Sjekk temperatur på CPU og skjermkort. Prøv med annen BIOS. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg er spent på strømforsyningen du bruker. Sjekk temperatur på CPU og skjermkort. Prøv med annen BIOS. Hehe, Qtek kabinett, med qtek PSU, har noen andre jeg kan prøve her, AOpen, Fortron/Source, Thermaltake ol. Skal sjekke temperatur og bytte BIOS snart... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg er spent på strømforsyningen du bruker. Sjekk temperatur på CPU og skjermkort. Prøv med annen BIOS. Hehe, Qtek kabinett, med qtek PSU, har noen andre jeg kan prøve her, AOpen, Fortron/Source, Thermaltake ol. Skal sjekke temperatur og bytte BIOS snart... Alle strømforsyningene til Q-tec er elendige. (Selv de på 600W) Så lenge du bruker en slik, kan du glemme at pcen skal være stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå