LasseTheDude Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei. Har nå sittet i HELE natt, og prøvd å fått rettet opp denne feilen jeg får når jeg prøver å lage en innkommende tilkobling, under avanserte tilkoblinger. Når jeg prøver å opprette en tilkobling så henger veiviseren i 2 minutter, for deretter å fortelle meg at: Cannot start Routing and Remote Access. Derfor tenkte jeg som følger, aha. Vi prøver å starte denne manuellt, da fikk jeg en feil, som jeg sjekket opp i hendelsesloggresgisteret (puh!). Feilen er som følger: Hendelsestype: Feil Hendelseskilde: Service Control Manager Hendelseskategori: Ingen Hendelses-ID: 7024 Dato: 08.07.2005 Klokkeslett: 16:10:12 Bruker: I/T Datamaskin: LAPTOP Beskrivelse: Tjenesten Routing and Remote Access ble avbrutt med tjenesteavhengig feil 2 (0x2). Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Har googlet, lest, prøvd, slettet og gud ikke vet hva jeg har gjort i hele natt. Grunnen til at jeg vil skape en tilkobling er at jeg skal koble mobilen opp via bluetooth, for å få internett på mobilen (via pcen og bredbåndet). Det høres kanskje umulig ut, men du finner en detaljert beskrivelse av hvordan dette gjøres her. Her finner man forøvring guiden jeg følger for å sette opp denne tilkoblingen. Håper noen kan hjelpe meg ut av denne krisen, da jeg hadde blitt _veldig_ takknemlig. Mvh Lasse. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 se på den linken under http://www.ranvik.net/vpn/vpn-funk.jpg du er ikke første som har hadt problemet derer liste over "minimum" ting som må være starta på service då får du opp valget "innkommende tilkobling" på den inne på netverk. Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Tror kanskje ikke du skjønner problemet mitt helt. Jeg får opp valget, men når den skal opprette så henger veiviseren seg, helt til jeg får melding om at jeg må starte Rotuing and Remote Accesss. Feilen oppstår også når jeg prøver å starte den manuellt. Spesifiser litt nærmere hva du mente, kanskje jeg misforsto deg en smule? Alikevel, takk for hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå