gamerman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei Jeg prøvde å sende en mms til noen men den sto bare på venting hele tiden. Hva slags nett skal jeg bruke når jeg har Chess kontantkort ? Hva er mms adressen man bruker for å få sendt mms med chess kontantkort ? Hvorfor funker ikke internetten ? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror Chess kontant bruker Telenor sitt nett. Gå derfor inn på telenor mobil sin hjemmeside og følg deres oppsett. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Denne telefonen ble kjøpt som låst til netcom, den var ikke låst likevell , bare skremsel propaganda. Jeg har bare valg som : Netcom MMS og Netcom GPRS Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du må legge til disse oppsettene selv. Disse finner du enten på chess.no eller telenormobil.no. Du kan ikke bruke NetCom sine oppsett i Telenors nett! Altså kan du bare slette de oppsettene som ligger på telefonen din nå. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 skal lese litt rundt , takk Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Fant det ut .... Gikk bare på www.chess.no og trykket på automatisk oppsett av wap og mms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå