olavsen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har en god del musikk på pc-en(windows media player). All denne musikken er wma-filersom ikke går ann å bruke i Pinnacle (tror jeg). Hvordan kan jeg gjøre om wma-filene mine til mp3-filer? Eller finst det en vei utenom? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://www.nch.com.au/switch/index.html?re...ch&ref3=olddown Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 .mp3 egner seg ikke til videoredigering pga oppbygningen av filstrukturen. gjør om til .wav istedet. Lenke til kommentar
olavsen Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hørest bra ut, men funker wav-filer i Pinnacle studio 9 ? Endret 8. juli 2005 av olavsen Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ser ingen grunn til at wav ikke skal funke i Pinnacle. .wav er trossalt Microsoft's eget lydformat - skulle bare mangle at software utviklet for Windows ikke tar formatene som er integrert i selve operativsystemet. sjekk download.com så finner du enkelt og raskt freeware/shareware som gjør konverteringsjobben. søk f.eks etter "convert wma wav" Endret 8. juli 2005 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå