Anathema Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei. Forlenden dag gikk vifta i PSU istykker, og jeg tenke jeg kunne like godt kjøpe en ny, ettersom denne kun var på 300 watt. Så jeg kjøpte meg en Bzerk 500 watt'er og slang på en Thermalright CPU kjøler i slengen. Instalerte dritten, Og setter meg lykkelig til for å skru på pcen. Neida. Ikke skjermbilde. Går over alle kontakter og sjekker at de sitter riktig. Huh ? Hva er galt ? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Ville Pcen startet om jeg hadde ødelagt hovedkortet? Jeg hadde det ute for å sette på CPU kjøleren... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvordan oppdaget du at vifta til psu var gåen? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Dersom HKet ditt er helt ødelagt ville ikke PCen ha startet, om det var defekt vil det mest sannsynlig starte (spørs hva som er defekt..). For at PCen skal starte må du ha HK, CPU og minne ordentlig installert. For at du skal se noe på skjermen må ha selvfølgelig ha koblet på skjermen også (og eventuelt et skjermkort..). Hører du lyd i det du trykker på startknappen? Vifter som går? Har du en liten skjerm på HKet ditt som det kommer opp ett tall på? Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvilket hovedkort og cpu har du ? Skjer det i det heletatt noe i det du trykker på på knappen? som at foreksempel noen vifter rører på seg eller at noe piper. Eller er bare alt dødt. Om det ikke er noe liv i det heletatt så har nok den gamle PSUen tatt med seg hovekortet, eller så har du vert sikkelig uheldig og faktisk fått en PSU som ikke virker. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå