Fixer'n Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kom med forslag Jeg får blå skjerm ved instalasjon av windows xp corp meldingen sier dumping memmory eller noe slikt :sad: Har dere noe foslag om hva som er feil eller løsninger, får det også hvis jeg prøver med windows 2000 også. NT går det bra med :smile: Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har du onboard-lydkort? På min brors PC var dette tilfelle, fikk ike installert 2k. Ved å disable dette i BIOS, gikk installasjonen smertefritt, og det gikk fint an å enable dette igjen etter fullført installasjon. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hva står det i tilleg? Skal være noe info om hvilken device/service/prog. som feiler... eller hvis man er uheldig så får man bare oppgitt et minne område dah. :smile: Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Lydkort, netverkskort og 3 ov rambrikkene har prøvd alle bikkene etter verandre med det hjelper ikke trodde xp skulle ha lite av blåskjermer men jeg har bare det :sad: kjører windows me som er stabil den har jeg hatt siden den kom, får vel holde meg til den. :sad: Nei det står bare dumping memmory og en el drøssss med tall. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Infoen du gav, sier bare at du får en feil, men ein får som oftest opp ei feilmelding, ikkje berre "dumping av fysisk minne startet". Dette kan ha mange grunner, men skriv ned feilmeldingen du får, og søk på MSDN. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg får oxo blåskjerm hver gang jeg slår av dataen i XP. Får samma melding uten at det står hva som er feilen ! Dumping memory + tonnevis av tall ? Trykker jeg deriot restart istedenfor turn off så får jeg ikke blåskjerm . Hva er feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå