Gå til innhold

Problemer med MicroPlex


Anbefalte innlegg

Knallenig med deg kjhanken, men mener allikevel at nettbutikken bør ha en policy, og det er å være så imøtekommende som kunden som mulig, uansett hvor frustrert og irritert kunden er. Jeg vet en del om disse tingene (markedsføring), og et par gode tråder i for eksempel dette forumet med historier brukere som har fått kompensasjon er alt som skal til for mange ganske gode kunder for microplex, kanskje ikke dagen etter, men i det lange løp.

 

Frodeaa, som jeg har sagt, jeg la ikke merke til det bildet før etter at bestillingen var sendt. Kanskje bildet der går i random løkke, men under Key Features står det at kabinettet medfører et vindu. Ikke noe om at det finnes versjoner uten vindu. Jeg finner ingenting mystisk da (hadde allerede lest et par tester, alle med vindu), og sender avgårde bestilling. Det er ikke før et par timer før posten kommer på døra at jeg legger merke til bildet som er uten vindu, og sender av gårde en mail til support-avdelingen for å finne ut om det er vindu. Jeg synes uansett at teksten veier langt, langt mer enn et bilde og vet av erfaring at mange produsenter så vel som nettbutikker viser bilder som kan fravike fra den ekte varen.

 

Men jeg er lei av å forsvare de samme argumentene gjennom hele denne posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes uansett at teksten veier langt, langt mer enn et bilde og vet av erfaring at mange produsenter så vel som nettbutikker viser bilder som kan fravike fra den ekte varen.

Enig der, særlig siden Microplex IKKE sier noe om vindu i produktbeskrivelsen! :thumbup:

Men jeg er lei av å forsvare de samme argumentene gjennom hele denne posten.

Det er kanskje fordi de aller fleste av dem ikke er særlig gode? :roll:

 

EDIT: Bedre nå?

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
Hadde vært kjekt om jeg kunne få noen andres synspunkter på denne tvisten. Jeg mener naturligvis at jeg burde få vinduet i og med at de ikke skriver at de ikke leverer vindu, og at vindu egentlig skal være med denne modellen, men hva synea dere?

 

Historikk fjernet.

I første posten din ber du om andres synspunkter, og det har du jo fått en del av nå, så kan du jo telle de som syns du har en god sak.

Burde være fort gjort... :p

 

EDIT:skrivefeil. :blush:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Bare et råd fra Forbrukerrådet:

 

Kjøp ikke i vanvare!

 

Hos enkelte nettbutikker er det fort gjort å ha gjort en handel før du rekker å tenke deg om. Ikke trykk på send-knappen før du er helt sikker på at det er den riktige varen du kjøper.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Bare et råd fra Forbrukerrådet:

 

Kjøp ikke i vanvare!

 

Hos enkelte nettbutikker er det fort gjort å ha gjort en handel før du rekker å tenke deg om. Ikke trykk på send-knappen før du er helt sikker på at det er den riktige varen du kjøper.

 

God helg!

Silkeinnlegg, Silky!

 

Kan ikke gjentas for ofte! :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...