Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Knallenig med deg kjhanken, men mener allikevel at nettbutikken bør ha en policy, og det er å være så imøtekommende som kunden som mulig, uansett hvor frustrert og irritert kunden er. Jeg vet en del om disse tingene (markedsføring), og et par gode tråder i for eksempel dette forumet med historier brukere som har fått kompensasjon er alt som skal til for mange ganske gode kunder for microplex, kanskje ikke dagen etter, men i det lange løp. Frodeaa, som jeg har sagt, jeg la ikke merke til det bildet før etter at bestillingen var sendt. Kanskje bildet der går i random løkke, men under Key Features står det at kabinettet medfører et vindu. Ikke noe om at det finnes versjoner uten vindu. Jeg finner ingenting mystisk da (hadde allerede lest et par tester, alle med vindu), og sender avgårde bestilling. Det er ikke før et par timer før posten kommer på døra at jeg legger merke til bildet som er uten vindu, og sender av gårde en mail til support-avdelingen for å finne ut om det er vindu. Jeg synes uansett at teksten veier langt, langt mer enn et bilde og vet av erfaring at mange produsenter så vel som nettbutikker viser bilder som kan fravike fra den ekte varen. Men jeg er lei av å forsvare de samme argumentene gjennom hele denne posten. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 "Så dersom du ser et tilbud i avisen der det står "Dell Inspiron XPS Gen 2 til 1000 kr" så forventer du og få denne selv om det er en skrivefeil?" Kødder du med meg, eller? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg synes uansett at teksten veier langt, langt mer enn et bilde og vet av erfaring at mange produsenter så vel som nettbutikker viser bilder som kan fravike fra den ekte varen. Enig der, særlig siden Microplex IKKE sier noe om vindu i produktbeskrivelsen! Men jeg er lei av å forsvare de samme argumentene gjennom hele denne posten. Det er kanskje fordi de aller fleste av dem ikke er særlig gode? EDIT: Bedre nå? Endret 8. juli 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Først skriver du at du er enig i argumentet mitt, så sier du at jeg ikke har noen gode argumenter? Edit: ikke egentlig. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Q: Does Cavalier Tower have window side panel? A: Yes, however it is not sold separately and you will have the option to purchase the Cavalier Tower with or without the window. http://www.coolermaster.com/index.php?LT=e...xs=2&serial=114 Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Flott at du gidder å lese hele emnet før du svarer! ;-) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hadde vært kjekt om jeg kunne få noen andres synspunkter på denne tvisten. Jeg mener naturligvis at jeg burde få vinduet i og med at de ikke skriver at de ikke leverer vindu, og at vindu egentlig skal være med denne modellen, men hva synea dere? Historikk fjernet. I første posten din ber du om andres synspunkter, og det har du jo fått en del av nå, så kan du jo telle de som syns du har en god sak. Burde være fort gjort... EDIT:skrivefeil. Endret 9. juli 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Vel, ikke alle, deg inkludert, har lest hele emnet og satt seg godt inn i saken. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jo, jeg har faktisk lest HELE tråden! Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Ok. Regner med at jeg ikke gidder å sende inn noen klage da 85 prosent av de her mener det er en rimelig klar sak til Microplex' fordel. Har forøvrig fiksa VU meteret nå. Danser lekkert til musikken. Lenke til kommentar
Silky Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bare et råd fra Forbrukerrådet: Kjøp ikke i vanvare! Hos enkelte nettbutikker er det fort gjort å ha gjort en handel før du rekker å tenke deg om. Ikke trykk på send-knappen før du er helt sikker på at det er den riktige varen du kjøper. God helg! Lenke til kommentar
uburen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bare et råd fra Forbrukerrådet: Kjøp ikke i vanvare! Hos enkelte nettbutikker er det fort gjort å ha gjort en handel før du rekker å tenke deg om. Ikke trykk på send-knappen før du er helt sikker på at det er den riktige varen du kjøper. God helg! Silkeinnlegg, Silky! Kan ikke gjentas for ofte! Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Godt poeng ja. Lekse utvilsomt lært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå