Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Silky: Har sett det, men du er da enig i at de bør skrive at de ikke selger med vindu? Her popper det opp så mange svar hele tiden at det er vanskelig å se hvem som skriver hva, beklager det. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Problemet er at dette er et dødsfett kabinett, og jeg har allerede satt PCen inn i det. Orker ikke å ta det ut og inn IGJEN. Da kan du jo bare ha det så godt. Du har ikke noe sak, og på måten du oppfører deg på i mail hjelper deg ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Silky: Har sett det, men du er da enig i at de bør skrive at de ikke selger med vindu? Indirekte har de jo gjort det ved å ikke skrive 'vindu følger med' e.l. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Du har kanskje rett. Det finner vi jo snart ut. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ultrag, jeg må helt ærlig si jeg syns det er merkelig gjort av deg, om du ikke er fonøyd med varen og tar den i bruk fullt ut. Hadde det vært meg hadde jeg avventet til jeg hadde hørt med microplex. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jo, du har kanskje rett, men jeg gikk sterkt ut i fra, (det samme gjorde mange jeg har snakket med), at jeg hadde en rimelig klar sak her, at jeg ikke fikk det jeg betalte for og kunne forventet av dette kabinettet. Men da har jeg faatt mange synspunkter, takker for det, saa faar vi se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 tror ikke du har noe å hente på å føre saken noe videre. Benytt deg heller av angrefristen og hev kjøpet. Neste gang du er usikker på hva som følger med forhører du deg med butikken før du bestiller, ikke etter. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Om du virkelig er ute etter et kabinett med vindu, tar du ut delen så kjapt som bare det. Når det nå går mer enn 14 dager er du "stuck", og må bare bite i det sure eplet om at du har et kabinett uten vindu. Om det stemmer at det er en gammel og en ny type kabinett, har ikke microplex etter min mening noen plikt til å informere om det, og det er det produktet på deres side som teller. Bilet kan avvike i verste fall, men da står det ofte en advarsel om det. Edit; så populære tråder er et strev å poste i, kommer alltid en post imellom Endret 8. juli 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Ser ikke ut som alle her har lest dette (Fra produktsiden hos Cooler Master, som Microplex linker til.) -Exclusive Side Panels Translucent acrylic side windows let you display the power of your proud piece of art. Hvis du faktisk hadde tatt deg bryet med å lese litt rundt hadde du funnet ut at det er to versjoner av det kabinettet, den gamle versjonen uten vindu og den nye versjonen med vindu. Det er åpenbart at MicroPlex har versjonen uten vindu, da de ikke har skrevet noenting om at det følger med vindu-panel. Ikke dum deg ut mer nå, hm? Bare en kjapp kommentar, det er ikke snakk om en gammel og ny versjon, det er samme versjon, men det finnes en billigutgave uten PSU, en billigutgave uten vindu og en billigutgave uten begge. Microplex er de eneste jeg har sett som selger den uten baade PSU og vindu. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jo, du har kanskje rett, men jeg gikk sterkt ut i fra, (det samme gjorde mange jeg har snakket med), at jeg hadde en rimelig klar sak her, at jeg ikke fikk det jeg betalte for og kunne forventet av dette kabinettet. Det har du nok dessverre ikke, ingen av testene det lenkes til fra Cooler Master sin side har testet kabinettet med vindu (bortsett fra en) og det står i FAQ-en at det finnes to versjoner. Alt det i tillegg til at det ikke står noe om medfølgende vindu hos MicroPlex burde jo få deg til å kunne tro at noe sånt ikke vil følge med. Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette finner jeg som et klart lovbrudd der man ikke får det man betaler for, og jeg forventer og håper at det er mulig at dere kan skaffe meg dette vinduet kostnadsfritt ............ Ai, ai, ai ...... også kundebehandlere er mennesker. Som nevnt opp til flere ganger kan du bruke angrefristen for å gjøre om kjøpet hvis produktet ikke tilsvarer forventningene dine. At du isteden velger å gå i clinch med leverandør og straks forventer, håper og alt mulig rart, får være ditt eget problem.... God sommer. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jo, var nok kanskje litt for kjapp til aa kjoepe. Leste en 4-5 tester, som ALLE hadde testet med vindu (utenom 1, som skrev at hans ikke hadde vindu, men at alle retail-utgavene hadde vindu). Jaja, har fremdeles 13 dager igjen av angrefristen. Takker for svara alle sammen. Jeg tenkte ikke paa aa lese FAQen da jeg kjoepte det, pussig nok. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare ikke lag noen synlige skader inne i kabinettet nå, så får du nok benytta deg av angrefristen også Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Problemet er at dette er et dødsfett kabinett, og jeg har allerede satt PCen inn i det. Orker ikke å ta det ut og inn IGJEN. Har sendt inn til klagenemda, så får vi se hva de sier, regner med å beholde det uansett. Har vært innom et titalls andre nettbutikker, noen svenske/danske, et par norske og resten engelske, som selger samme kabinett med PSU og vindu (til så å si samme pris, faktisk), angrer på at jeg ikke kjøpte derifra nå. Etter hva jeg kan se så er angrerett det eneste du kunne ha brukt her, da fordi at produktet ikke samsavarer med dine forventninger til det... Produktet Microplex har levert er helt i henhold til hva de skrver på sidene deres, og på grunnlag av dette så tipper jeg klagenemda konkluderer med at Microplex ikke har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Heh, tror ikke jeg bytter det. Er jo alltids mulig aa foere inn et vindu selv, selv om det kanskje ikke blir like pent. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Heh, tror ikke jeg bytter det. Er jo alltids mulig aa foere inn et vindu selv, selv om det kanskje ikke blir like pent. Da må jeg si du er ganske spesiell, som drar i gang en krangel i en så håpløs sak du sannsynligvis ikke får gjennomslag i. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Som sagt var jeg rimelig sikker paa at dette var en knallsikker sak. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg ville tenkt meg om to ganger og gjerne spurt noen andre, neste gang du er knallsikker i en sak... Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Har spurt en rekke folk og satt de inn i situasjonen, som alle mente at dette var en sikker sak. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvem da? Er en del som har lagt igjen sin mening her, og alle de er rimelig sikker på at det er en knallsikker sak. Dog i Microplex sin favør. Jeg føyer meg i pent inn i den rekken. Hadde det ikke vært retningslinjer så pent vær ute, og retninglinjer på forumet, så hadde jeg sannsynligvis lagt igjen en kraftsalve om hva jeg faktisk mener innerst inne også. Men er ingen grunn til og ødelegge slik en fin helg, hva? Glem hele saken og kose deg med et nytt kabinett. Eller enda bedre, kos deg i sola! Det vet jeg at jeg skal... *sukke* Fem minutt igjen på jobbb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå