Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hadde vært kjekt om jeg kunne få noen andres synspunkter på denne tvisten. Jeg mener naturligvis at jeg burde få vinduet i og med at de ikke skriver at de ikke leverer vindu, og at vindu egentlig skal være med denne modellen, men hva synea dere? Historikk fjernet. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Virker strengt tatt ikke som om du har noe særlig til sak her, men du kan jo alltids benytte deg av angrefristen ved kjøp på nett da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis det er 'CAV-T01' du har bestilt skal det ikke følge med vindu. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg syns du burde benytte deg av angrefristen, den kan de ikke ta fra deg uansett. Forøvrig mener jeg faktisk nettbutikken har et poeng. Med mindre det står at "produktet ikke samsvarer med bildet", har du liten sak er jeg redd. Men noen krasse svar fra Microplex, det var det. Men det var det fra deg også da, forsåvidt Endret 8. juli 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
uburen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare gi opp! Det viser ingen vinduer i annonsen til Microplex. Det er vel egentlig den som viser hva som selges! Tror med 95% sannsynlighet at du ikke vinner frem med dette! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Synes ikke du har noen rett til å klage her. Du har fått en fullverdig produkt, Microplex har aldri påstått at det følger med noe vindu.. (Hverken på bilder eller i tekst). Det er ikke vanlig å liste opp hva som IKKE følger med, heller hva som følger med. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Bildet til Microplex viser ingenting, det er umulig å si om det følger med vindu fra den vinkelen. Dette er et kabinett hvor det følger med et vindu egentlig, og Microplex bør uten tvil nevne det hvis deres utgave ikke er i samsvar med den korrekte modellen. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Microplex har nok sitt på det tørre her. Ser heller ikkje noko som indikerer at det skal følge med ei sidedør med vindu. Du får nesten bruke angrefristen viss du ikkje er nøgd. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Ser ikke ut som alle her har lest dette (Fra produktsiden hos Cooler Master, som Microplex linker til.) -Exclusive Side Panels Translucent acrylic side windows let you display the power of your proud piece of art. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Her er forresten produktsiden hos Microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CAVT01 Lett å se om det er vindu? Nei. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis det er 'CAV-T01' du har bestilt skal det ikke følge med vindu. Det er godt mulig, men produsenten oppgir det motsatte på sin hjemmeside. Microplex har heller ikke sagt noe om at dette ikke følger med. Men jeg er ikke enig at saken er krystallklar. Å heve kjøpet ved hjelp av angrefristen er vell kansje det riktige her. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Helt enig med microplex i denne tvisten. Vil også påpeka at den holdning og tone du viser i mailene dine til microplex setter deg i ett veldig ufordelaktig lys(ord som bortskjemt og fjorten år er passende beskrivelser). Vil gjerne oppfordre deg til å ha en litt smidigere tone i kontakt med handelsbedrifter o.l resten av livet, det vil garantert spare deg og andre for høyt blodtrykk og irritasjon Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Her er forresten produktsiden hos Microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CAVT01 Lett å se om det er vindu? Nei. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 For å være enormt pirkete, står det ikke hos Cooler Master at det er inkludert i pakken. Under "Key Features" står "-Exclusive Side Panels Translucent acrylic side windows let you display the power of your proud piece of art. " Lenger ned står det riktignok "Note: Windowed side panel will not be sold separately " - Så jeg vet sannelig ikke. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Det betyr jo bare at man ikke kan kjøpe vinduet separat om man skulle ha ødelagt vinduet. ;-) Dr.Gonzo, har netopp kasta bort 1100 kroner (med porto) på noe jeg ikke trengte, vindu var egentlig eneste grunnen til at jeg gikk for dette, så jeg synes ikke holdninga er sååååå dårlig. Beklager at det er en dobbeltpost her, men det hender siden stopper opp. Endret 8. juli 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg forstår egentlig ikke problemet, trådstarter. Kan du ikke bare benytte deg av angrefristen og kjøpe deg et annet kabinett? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg forstår egentlig ikke problemet, trådstarter. Kan du ikke bare benytte deg av angrefristen og kjøpe deg et annet kabinett? Bingo. Det er jo akkurat nå angrefristen kommer i sitt ess. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ser ikke ut som alle her har lest dette (Fra produktsiden hos Cooler Master, som Microplex linker til.) -Exclusive Side Panels Translucent acrylic side windows let you display the power of your proud piece of art. Hvis du faktisk hadde tatt deg bryet med å lese litt rundt hadde du funnet ut at det er to versjoner av det kabinettet, den gamle versjonen uten vindu og den nye versjonen med vindu. Det er åpenbart at MicroPlex har versjonen uten vindu, da de ikke har skrevet noenting om at det følger med vindu-panel. Ikke dum deg ut mer nå, hm? Lenke til kommentar
Silky Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fra Cooler Master FAQ: Q: Does Cavalier Tower have window side panel? A: Yes, however it is not sold separately and you will have the option to purchase the Cavalier Tower with or without the window. Tydeligvis har Microplex valgt å selge dem uten vindu. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Problemet er at dette er et dødsfett kabinett, og jeg har allerede satt PCen inn i det. Orker ikke å ta det ut og inn IGJEN. Har sendt inn til klagenemda, så får vi se hva de sier, regner med å beholde det uansett. Har vært innom et titalls andre nettbutikker, noen svenske/danske, et par norske og resten engelske, som selger samme kabinett med PSU og vindu (til så å si samme pris, faktisk), angrer på at jeg ikke kjøpte derifra nå. Jeg har derimot lært en lekse, at man alltid skal sende en mail først for å forsikre seg om at ting som skal være med, faktisk er med. Men regner ikke å kjøpe nytt kabinett med det første, og microplex er en såpass dyr butikk at andre ting kjøpes alltid fra pcutstyr. Aldri noe problemer med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå