Mafo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ukens flørt: SKY IMB-1000 Denne uken har vi plukket ut en telefon fra koreanske SK Telecom, en aktør som også er kjent som SKY. SMB-1000 ligner på en blanding av Nokias spilltelefon N-Gage og Sony Ericssons S700, og kan blant annet by på en diger skyvbar skjerm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... Var vel en tv-antenne vil jeg tro. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) hmm, er ikke det samme design som sidekick? http://www.t-mobile.com/zaaz/1/51/tmo_side...amily_72dpi.jpg minus det at sidekick ikke kan brukes i vertikal posisjon når slått sammen. om jeg har forstått ting rett... Endret 8. juli 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jo, jeg tenkte også på Sidekick når jeg så denne. De er jo litt annerledes i designet, men klart at de blir laget av samme prinsipp med skyvbar skjerm. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 It’s kind of funny how easy Korean electronics companies make it look—SK Teletech obviously saw the Sidekick, probably had a good laugh at our pathetic gesturing, and then whipped up the IMB-1000. :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 It’s kind of funny how easy Korean electronics companies make it look—SK Teletech obviously saw the Sidekick, probably had a good laugh at our pathetic gesturing, and then whipped up the IMB-1000. :!: så sant så sant. her er vel artikkelen forresten: http://www.engadget.com/entry/1234000933040414/ og til dem som kommenterer antenna, den for for å ta imot tv ja. satelitt tv! sikkert etter samme system som xm radio greia som har blitt så pop i usa... Lenke til kommentar
robot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Stilig telefon :-). Sånn kunne jeg ha tenkt meg. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Meget stilig telefon, men jeg tror jeg måtte ha brukt litt tid på å venne meg til nummertastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg