Gå til innhold

Nytt album fra Alice Cooper: Dirty Diamonds

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har nå hørt igjennom dette albumet 2 - 3 ganger, og jeg må si jeg liker det svært godt. Minner mye om albumene fra tidlig 70-tall, slik som Love It To Death og School's Out, altså noe i samme bane som The Eyes Of Alice Cooper fra 2003.

Tracklist:

• Woman Of Mass Distraction
  • You Make Me Wanna
  • Perfect
  • Dirty Diamonds
  • Pretty Ballerina
  • Sunset Babies
  • Zombie Dance
  • The Saga Of Jesse Jane
  • Six Hours
  • Steal That Car
  • Run Down The Devil
  • Your Own Worst Enemy

folder0ph.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen quotes fra fellesanmeldelse Scream Magazine:

"Alice Cooper var en gang den slemmeste gutten i klassen. Han fikk en liten opptur på slutten av 80-tallet, men det burde ikke forsvare en utgivelse i 2005. Nyt pensjonisttilværelsen i Phoenix og dra på golfbanen med Leslie Nielsen. - Karakter 1/6"

"Jeg tilhører vel de som forguder Alice Cooper, men denne skiva mangler rett og slett de gode låtene. Det er den vanlige gode humoren, Alice har klart å skape

en vellykket 70-talls feeling, men det hjelper så lite når låtene ikke holder mål. Jeg kan ikke huske sist Alice skuffet så mye. - 3/6"

"Mange har tendenser til å stryke gamle helter med hårene. Det gidder ikke jeg. Her får vi mer håpløs skranglerock fra gamlefar. Så langt ned i kloakken som han er her, har han vel sjelden vært. For meg er det ett fett om han finner veien opp igjen eller ei. 2/6"

"Nå er mannen fullstendig tom for nye ideer. Det må da være på tide å gi seg på bånn, vel?" 1/6"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Har ikke hørt plata, men om det følger samme stil som Eyes of, kan det da ikke være så ille.

Det er også viktig å få poengert at Alice er noe som må spilles inn. Jeg hadde Eyes of i hylla i over ett år før jeg "oppdaget" den. Spilte kun gjennom den en gang, men da jeg tok den frem på nytt, begynte jeg å like den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...