Laman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei! Er det noen fra Trondheim som vil gå sammen om å kjøpe 20" Dell widescreen-skjerm? De har et tilbud - kjøp 2 og få 50% rabatt på en. Går vi sammen kommer skjermen til å koste oss cirka 4800 med frakt. se www.dell.no for mer informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg blir med hvis jeg får skjermen med prosentene! Seriøst; dette er en god ide og jeg er gjerne med! Men bor i Bergen da, men det er vel ikke større problem enn Posten klarer å løse? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg blir med hvis jeg får skjermen med prosentene! Seriøst; dette er en god ide og jeg er gjerne med! Men bor i Bergen da, men det er vel ikke større problem enn Posten klarer å løse? Dell sender ikke med Posten, de sender med Linjegods Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Joa, men går utfra at Dell leverer begge skjermene til EN adresse. Og siden vi bor ulike steder må vi jo sende den ene videre med.... Posten! Lenke til kommentar
Klinkekulen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Benny jeg er med deg å kjøpe en (for 4800 hver)! Fra Bergen! Endret 9. juli 2005 av Klinkekulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå