Qwseyvnd Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 BIOSen min er skrivebeskyttet slik at jeg ikke kan flashe BIOSen på nytt. Hjelp! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Eller disable Bios Antivirus ...men enable Boot Block ...eller sett Bios default - les Her og last 2,6 Her - en nyttig oppdatering: 1. Fixed memory compatibility issue when using High Performance settings 2. Special note Note1: Flash only with awfl820.exe utility 3. 2.5 BIOS was removed to prevent memory compatibility issue [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-07-28 15:04 ] Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg mener BIOSen min "død", jeg skulle flashe BIOSen på nytt, det hjalp ikke. Like etter den finner skjermkortet, står den CMOS Checksum error. Award BootBlock, denne programmet låser BIOSen slik at jeg ikke kan det. Jeg har prøvd å fjerne Batteriet alt mulig ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Skjønner du har problemer, men har du flasha med awfl820.exe utility ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Nei, jeg har flasha med Award v8.14b Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Da var det nok avgjort… men kanskje noen har en løsning ? Dessverre, har jeg ingen løsning. Lenke til kommentar
Sirius Epsilon Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 I følge msi MÅ du bruke versjon 820 eller bedre.Jeg flasha biosen hk mitt uten problemer med denne. http://download.msi.com.tw/support/bos_exe/6373v26.exe Den fila inneholder alt du trenger for å flashe biosen bla awflash820, 814 er for gammel for de nyeste biosene.Nå det gjelder bios protection feilen ,så skal den bli borte når du tar en clear bios.Det står i manualen hvilken jumper det er og hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå