keungz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei! Mulig dette er feilpostet, men jeg lurte bare på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i PS2 slim edition (helst silver) kjapt og billigst mulig. Mtp. prisen på konsollen, og antatt leveringstid, så er vel utlandet "delvis" uaktuelt. På forhånd, takk Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei! Mulig dette er feilpostet, men jeg lurte bare på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i PS2 slim edition (helst silver) kjapt og billigst mulig. Mtp. prisen på konsollen, og antatt leveringstid, så er vel utlandet "delvis" uaktuelt. På forhånd, takk elkjop.no Pris silver 1295 Vanlig 1195 I butikk koster den 1395 Lenke til kommentar
keungz Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jepp, tenkte på det samme. Ble bare litt skuffa da jeg så at de ikke hadde silverversjonen inne. Alt jeg har av tv-utstyr er sølvfarget, så jeg tenkte at det kunne vært greit å kunne kjøre ps2-en i samme stil, hvis du skjønner hva jeg mener. Er nær ved å bestille den sorte, i og med at den var veldig billig, og at jeg ikke fant sølvversjonen andre steder. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 1200.kr på Gran Canaria med Killzone :!: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det er en grunn til at den bare blir rimliger å rimligere da.... Kjøp heller en av den store typen, men de begynner å bli dyrere nå Lenke til kommentar
xerxes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser ikke ut som de har den på www.elkjop.no , kun den sorte.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjøp heller en av den store typen, men de begynner å bli dyrere nå Hvorfor i alle dager skulle man kjøpe en PS2 istedenfor en PSTwo? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kjøp heller en av den store typen, men de begynner å bli dyrere nå Hvorfor i alle dager skulle man kjøpe en PS2 istedenfor en PSTwo? Fordi den er MYE bedre..... Les litt rundt om laser problemene med den nye, så skjønner du det Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 man har reklamasjon/garanti på de små også... burde ikke være et problem i grunnen.. de store bråker jo som et lokomotiv (ja, jeg har begge) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Fordi den er MYE bedre.....Les litt rundt om laser problemene med den nye, så skjønner du det Hmm... Jeg har to av hver (to PAL PS2, en PAL PSTwo, og en NTSC PSTwo) har ikke hatt noen problemer med noen av disse. Jeg jobber dessuten på et servicested for et firma som selger PlayStation, og kan si med en gang at etter lanseringen av PSTwo så har vi fått inn færre enn etter lanseringen av PS2 med problemer. Hvis du tenker på laseren når det kommer til modding av konsollen, så kan jeg forstå det, men konsollen er jo ikke i utgangspunktet laget for modding. Og, etterhva jeg har hørt og forstått, så har Sony fikset ny laser til de nye PSTwo. Og, som Musty sier, du har like lang gar./rekl. på begge. Ville heller valgt PSTwo fremfor PS2 pga. nettverk. Og innebygget IR (For de som trenger det). Endret 22. juli 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Tror dette med laseren og overoppheting på PStwo er en myte, i samme stil som at "alle" PSP'ene har pikselfeil, problemer med knappene og at Sony ikke har garantiordning på PSP hvis de har pikselfeil. Selvsagt, det vil alltid finnes noen få prosenter av maskinene som har problemer, men det lar seg ordne gjennom garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg