amin1710 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg passiv kjøler for mitt MSI K8N Neo4 Platinum men jeg har den store kjempen PoV 6800GT av et skjermkort. Så spørsmålet mitt er vil en av disse zalman kjølere ( https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27259 og https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27275 ) passe til det jeg har tenkt meg eller vil en av disse være i veien for skjermkortet? For med den orginale kjøleren var det akkurat nok plass. Og er de noe å anbefale? På forhånd takk Endret 8. juli 2005 av amin1710 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Linkene dine funker ikke... Iallefall ikke her. Men, om du mener denne kjøleren, så står dette på Zalman sin hjemmeside: This product is not installable on an nVidia GeForce 6800 GT, 6800 Ultra because they do not have 3mm holes around the GPU. Samme gjelder for denne versjonen. Kan anbefale AC skjermkortkjøler, VGA Silencer (på f.eks microplex) eller denne kjøleren. Den som er mest stillegående er nok en av AC sine skjermkort kjølere. Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Linkene dine funker ikke... Iallefall ikke her.Men, om du mener denne kjøleren, så står dette på Zalman sin hjemmeside: This product is not installable on an nVidia GeForce 6800 GT, 6800 Ultra because they do not have 3mm holes around the GPU. Samme gjelder for denne versjonen. Kan anbefale AC skjermkortkjøler, VGA Silencer (på f.eks microplex) eller denne kjøleren. Den som er mest stillegående er nok en av AC sine skjermkort kjølere. Nei mente chipset kjølere for HKet passer slik at jeg kan buke den sammen med en Pov 6800gt, jeg skal ordne med linkene nå. Jeg lurte på om en av kjølerne vil stå i veien for skjermkortet. Kan noen svare meg nå. Takker Endret 11. juli 2005 av amin1710 Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Er det ingen som vet???? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det ingen som vet???? Hva med å finne dimensjonene på chipset kjølerne og dra fram linjalen og måle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå