Wooho Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da har tiden kommet for at bilen skal tektylbehandles, men det finnes litt rust på understellet, og dette må fjernes. Gidder ikke å ha tektyl oppå rusten Har nå bestilt time hos Hinna Karoseri i Stavanger for tektylbehandling av bilen, men de fjerner nok ikke all rusten. Jeg har dermed ikke muligheten for å gjøre dette selv desverre, ikke under bilen ihvertfall. Så det jeg lurer på om noen vet om det finnes noen verksted (helst i Stavanger område) som tar for seg og er spesialliserte for å fjerne rust på understellet av bilen? Det er ikke mye rust det er snakk om her maks 300-400 kr regner jeg med at et slikt verksted vil ta for utført jobb. Så hvis noen vet om et verksted i Stavanger området hadde det vært fint om noen viste om dette. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Ok da har jeg funnet ut at skal man fjerne rust på understellet av bilen må man stikke innom Øyjord Bilverksted i Stavanger, prisen har jeg ikke sjekket ennå, men planlegger å ta en tur innom verkstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå