Howard Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vår sommerkonkurranse pågår ut dagen i dag. Ved å svare riktig på noen spørsmål er du med i trekningen om fem MP3-spillere. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er med jeg ja Krysser fingrene... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er med jeg også. men jeg vinner aldri noe Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er med jeg også. men jeg vinner aldri noe Du vinner ikke noe mere med den holdningen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da har jeg meldt på: Samboer elskerinne mor far stemor stefar brødre søstere svigerinner svogere morfar mormor farmor farfar onkler tanter kusiner fettere naboene bikkja katta mine nærmeste venner bakern på hjørnet skomakeren på andre hjørnet alle kollegaer + meg selv = Jeg vinner minst en slik en Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ny taktikk fra meg: melde seg på i siste øyeblikk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 OD : Du har vel like stor vinnersjangse nå som at Nvidia kommer med agp versjon av sitt 7800Gtx , noe moskusen på Dovre er glad for. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Endelig! Gleder meg allerede til jeg får min. Endret 8. juli 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå