Gå til innhold

LaCie bærbar disk er ustabil

Anbefalte innlegg

Har en LaCie bærbar harddisk (Designed by Porche eller noe) på en maskin på jobb. Ikke jeg som har kjøpt den, så veit ikke så mye om den. Maskina den står på er installert med Windows 2000 Pro med service pack 4. Er et PCI usb2 kort som er installert. Første gang disken ble koblet til maskina fungerte den perfekt. Dukket opp med en gang og greier. Så måtte jeg ta en restart på maskina (gjorde selvsagt? ingenting med harddisken). Når maskina hadde startet opp igjen var disken borte. Prøvde å koble til og fra men uten hell. Prøvde oppstart uten disken tilkoblet men ingen lykke. Prøvde forskjellige usb porter uten lykke. Prøvde usb port integrert på hovedkortet men uten lykke. Prøvde stort sett alt. Så prøvde vi disken på en bærbar maskin med Windows XP og der dukket den rett opp. Så prøvde vi disken på den opprinnelige maskina igjen og da kom den rett opp. Men nå når jeg tok en ny omstart av maskina er vi igang igjen. Samma problemet. Noen som har noe tips? Det er ingen ulyd, alt virker normalt. Når den førsten er tilkoblet og alt er greit, så fungerer den perfekt. Hva skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...