Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Som om ikke det var vanskelig nok å velge skjerm, så ble det i denne diskusjonen i forumet ymtet frempå om at jeg kanskje burde gå for widescreen. Tviler ikke på at dette blir sjefolainen på spilling (av de spillene som støtter ws da) Spørsmålet er jo hvordan dette funker til hverdags med allsalgs ikke-ws spill og andre applikasjoner. Blir alt og alle rett og slett feite eller kan man bruke deler kun av skjermen når man kjører andre ting enn ws-spill? Er ikke primært ute etter synspunkter pro/contra ulike ws-skjermer, men mer generelt angående WS. Blir det ws på meg blir det sikkert denne Dellen. (som jo er på tilbud og nedsatt med 76,25 kroner!! Endret 8. juli 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du kan velge selv om bildet skal bli strekket eller om kun deler av skjermen skal bli brukt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Pivot-funksjonen er sjef: 1050x1680 oppløsning.. nettsurfing og dokumentskriving går som en drøm Bruk av vanlig oppløsning 1650x1050: La nettbrowservinduet ta 1000-1100 pixlers bredde.. Resten bruker du til MSN, Winamp og denslags småting. Widescreen-spilling: Kommer for alvor inn. Alle spill som kommer vil nok ha mulighet for widescreen. Det virker mye mer naturlig å spille med Widescreen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kloke svar til et dumt spørsmål. Takker... Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det er en bra skjerm du har valgt deg. Etter å ha gått over til 16:9 (16:10) kommer jeg aldri til å gå tilbake til det "gamle" 4:3 formatet. Det er utrolig deilig å spille i widescreen for det første, men bare det å surfe på nettet har fått nye dimensjoner med en slik skjerm. 2 browservinduer åpne samtidig, eventuelt slik som det ble nevnt lengere opp her at man bruker 11-1200 pixler til browseren og resten av skjermen til MSN, mail etc. Datteren min på 2 elsker å sitte på fanget mitt og se video av seg selv på Mediaplayeren, og siden det er fullt mulig å minimere browseren såpass mye i lengderetningen at jeg får surfet samtidig som hun ser film blir vi begge som regel fornøyde. Noe av det jeg er mest fornøyd med er å kunne ha 21 snarveier på den personlige verktøylinjen i Opera, og mye ledig plass for minimerte programmer på oppgavellinjen. Små gleder egentlig, men widescreen for PC er vanskelig å beskrive -det må bare oppleves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå