Gå til innhold

Er widescreen brukendes utenom WSgaming?

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Som om ikke det var vanskelig nok å velge skjerm, så ble det i denne diskusjonen i forumet ymtet frempå om at jeg kanskje burde gå for widescreen.

Tviler ikke på at dette blir sjefolainen på spilling (av de spillene som støtter ws da) :wow:

Spørsmålet er jo hvordan dette funker til hverdags med allsalgs ikke-ws spill og andre applikasjoner. Blir alt og alle rett og slett feite eller kan man bruke deler kun av skjermen når man kjører andre ting enn ws-spill?

Er ikke primært ute etter synspunkter pro/contra ulike ws-skjermer, men mer generelt angående WS.

Blir det ws på meg blir det sikkert denne Dellen. (som jo er på tilbud og nedsatt med 76,25 kroner!! :omg:

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pivot-funksjonen er sjef:

1050x1680 oppløsning.. nettsurfing og dokumentskriving går som en drøm

Bruk av vanlig oppløsning 1650x1050:

La nettbrowservinduet ta 1000-1100 pixlers bredde.. Resten bruker du til MSN, Winamp og denslags småting.

Widescreen-spilling:

Kommer for alvor inn. Alle spill som kommer vil nok ha mulighet for widescreen. Det virker mye mer naturlig å spille med Widescreen...

Lenke til kommentar

Det er en bra skjerm du har valgt deg. :thumbup:

Etter å ha gått over til 16:9 (16:10) kommer jeg aldri til å gå tilbake til det "gamle" 4:3 formatet. Det er utrolig deilig å spille i widescreen for det første, men bare det å surfe på nettet har fått nye dimensjoner med en slik skjerm.

2 browservinduer åpne samtidig, eventuelt slik som det ble nevnt lengere opp her at man bruker 11-1200 pixler til browseren og resten av skjermen til MSN, mail etc.

Datteren min på 2 elsker å sitte på fanget mitt og se video av seg selv på Mediaplayeren, og siden det er fullt mulig å minimere browseren såpass mye i lengderetningen at jeg får surfet samtidig som hun ser film blir vi begge som regel fornøyde.

Noe av det jeg er mest fornøyd med er å kunne ha 21 snarveier på den personlige verktøylinjen i Opera, og mye ledig plass for minimerte programmer på oppgavellinjen. Små gleder egentlig, men widescreen for PC er vanskelig å beskrive -det må bare oppleves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...