Gå til innhold

Hvorfor velge Chess/Netc,fremfor andre operatører?


Anbefalte innlegg

Når vi har en slik tråd om Telenor, vil jeg ha en om Chess/Netcom også!

Chess er jo billigst, har jeg hørt. Å når jeg går innpå hjemmesiden til Chess ser jeg jo billige priser. Hvorfor velge chess eller hvorfor velge netcom? Hvorfor ikke velge Telenor?:-o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi har en slik tråd om Telenor, vil jeg ha en om Chess/Netcom også!

Chess er jo billigst, har jeg hørt. Å når jeg går innpå hjemmesiden til Chess ser jeg jo billige priser. Hvorfor velge chess eller hvorfor velge netcom? Hvorfor ikke velge Telenor?:-o

Det er en god grunn til å velge Chess,og det er prisen.

Den er egentlig det eneste som betyr noe for meg.

At Chess har TNM-dekning gjør at jeg velger Chess foran andre lavpris-selskaper.

Lenke til kommentar

heisann, har Chess selv og er kjempefornøyd. Kjapt å få tak i kundeservice på telefonen er det også! Spesielt i forhold til hva jeg er vant med til telenor.

 

Jeg har Chess King, betaler 960,- som årsavgift første året, 440,- (eller noe) andre året. og etter det andre året så er det ingen årsavgift!!!

 

Så da er det kjempebillig, spesielt i forhold til andre selskaper som skal ha en fast abonnementsavgift for at du skal få så lave samtalepriser osv....

 

Gå for Chess!!

 

Mvh

Kim

Lenke til kommentar

Pga prisen så klart. Da jeg gikk over til Chess King var de klart billigst av de abbonement som var aktuelle for meg. Nå har Chess Knockout og Tele2 Champion blitt billigere på endel tjenester, så jeg vurderte å endre. Men har fått beskjed fra Chess om at prisne på King vil bli satt ned slik at det igjen blir det beste abbonementet for "storbrukere" hos Chess.

 

 

"hvorfor velge netcom?" kan jeg ikke svare deg på. Ville aldri skiftet til en operatør med høyere priser og dårligere dekning.

Lenke til kommentar

Vollvik er kun sjef frem til nyttår. Og følger du med litt og leser litt rundt om kring er det veldig stor sannsynlighet for at alle kunder havner i NC sitt nett. Dette er jo temmelig logisk, mtp at eieren faktisk eier nettet. En eier vil ikke godta at datterselskapet benytter en konkurrents nett. Skjønner? Det er bedriftsøkonomisk ulønnsomt,

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt ser jeg at Vollevik bekrefter at alle kunder skal flyttes til Netcoms nett, men i samme intervju sier han også at så lenge han sitter ved roret, minst ut året, vil Chess beholde profilen sin og være et lavprisselskap. Jeg tror Chess vil miste endel kunder når de kutter ut Telenor, men for meg har det ikke så mye å si siden jeg for det meste befinner meg i områder med god dekning. Hvis de i tillegg slutter med å ha lavest priser mister de enda flere kunder, inkludert meg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Chess Knock-Out en liten periode, og måtte kontakte kundeservice fire ganger pga rot med abbonementet og tilsending av simkort ved portering. Fikk kun svar tre av gangene, og jeg ble mindre imponert over Chess sine kundebehandlerene sitt kunnskapsnivå angående egne tjenester.

 

Hadde det ikke vært for at det tok over en uke før jeg kunne registrere meg på "Min Side" hos dem så kunne jeg sikkert fått bestilt de tjenestene og gjort kundeservicen sin jobb selv. Jeg ble lite imponert i hvert fall!

 

Har hatt Netcom i mange år tidligere og de har alltid vært flink å svare på spørsmål og levert bra tjenester. Men de ble for dyre etter hvert, selv om jeg hadde BusinessTalk med god rabattordning. Og jeg ble lei av manglende dekning på steder jeg ferdes ofte. SmartTalk med SMS- og MMS-Mania + Connect20 ville vært meget lønnsomt for min del, men dessverre så hjelper det lite når jeg ikke får den dekning jeg ønsker hos Netcom.

 

I dag har jeg Tele2 Champion, som gir meg bra priser og Telenor-dekning. Og jeg har blitt positivt overrasket over kundeservicen, til tross for hva jeg har hørt og lest om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...