Spillnisse Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Heisan! Jeg vurderer sterkt å slå til på en Dell XPS 2 i et bedriftstilbud, men etter mange år som desktop-gamer er det jo et stort sprang... Er det noen som har erfaring med å bruke denne til å kjøre på en ekstern 23" skjerm i 1920x1200? F.eks Apples eller HPs varianter? Alle innspill mottas med takk!! mvh Spillnisse Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 er det den bærbare xps gen 2 du snakker om? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vurderer sterkt å slå til på en Dell XPS 2 i et bedriftstilbud, men etter mange år som desktop-gamer er det jo et stort sprang... Stort sprag til bærbar fra desktop. er det den bærbare xps gen 2 du snakker om? Ja, vi er jo i den bærbare delen av forumet Lenke til kommentar
Spillnisse Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hæpp! Ja, det er den bærbare Dell Inspiron XPS Gen 2 jeg snakker om. Står på stupet til å bytte fra desktop til laptop, men har jo lyst til å ha muligheten til å koble på noen skikkelige skjermer etterhvert også... Noen som har erfaringer med det? mvh Spillnisse Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det skal funke helt fint, regner med det blir det samme som på en Inspiron 9300. Lenke til kommentar
frankvirtual Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 min arbeidsgiver har også dell, uten at vi ansatte er spes fornøyd.. finn noe annet! Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heisan! Jeg vurderer sterkt å slå til på en Dell XPS 2 i et bedriftstilbud, men etter mange år som desktop-gamer er det jo et stort sprang... Er det noen som har erfaring med å bruke denne til å kjøre på en ekstern 23" skjerm i 1920x1200? F.eks Apples eller HPs varianter? Alle innspill mottas med takk!! mvh Spillnisse Du vil ikke ha noen problemer med dette. Er DVi utgang på maskinen og den støtter høyere oppløsninger enn 1920x1200. Max oppløsning på LCD-skjermen på XPS2 er forresten 1920x1200. Vi bruker bare Dell bærbare på jobb. Lite problemer. Har kjøpt flere skjermer fra Dell også. Vil si oss veldig godt fornøyd med Dell. Service-avtalen er noe av det beste man får spør du meg. Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjøpte en xps2 for ei lita stund siden og hadde planer om å ha stor ekstern skjerm ved siden. Min konkulsjon den skjermen som xps har orginalt slår de fleste skjermer i kvalitet. 17" flatskjerm er jo nesten som 19" crt Er så imponertt over hvor bra bilde og skarphet den har. Prøvde for moro skyld nå på en Samtron 19" crt og da fikk jeg max 2048 x1536 60mhz Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Jeg kjører med en 20" LaCie her, på 1600x1200, med den interne skjermen på XPS2 som utvidet skrivebord. Det fungerer helt fint, bortsett fra at det virker som biskjermen i dette oppsettet ikke kan ha større oppløsning enn hovedskjermen, altså får jeg bare 1600x1200 på XPS2-skjermen også i dette oppsettet, selv om kontrollpanelet viser 1920x1200. Hadde jeg hatt råd til en 23" kunne jeg kjørt 1920x1200 på begge, og det hadde selvsagt vært optimalt. Det kan bemerkes at den innebyggede skjermen er skarpere og klarere enn LaCie'n, på grunn av den esktreme oppløsningen og den blanke overflaten. Men LaCie'n vinner på fargegjengivelse. Og så blir ting alt for smått for mine nærsynte øyne på den interne skjermen. Jeg har sittet i utlandet og jobbet med denne i 2-3 uker nå, og det ble en del mysing... Geir Endret 11. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Spillnisse Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Takk til alle sammen for bra innspill! Da ser det ut til at jeg må se på en ekstern skjerm også, for å få full uttelling... mvh Spillnisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå