leroymidnor Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei Når jeg booter opp min TCI stasjonær pc så må jeg ha i tastatur for å kunne starte. Er det en mullighet å fjerne dette i BIOS? Det kommer inn en data stemme om at "keyboard is missing", dette skjer før diskene bootes.. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har aldri klart å få det til.. Men biosen min ber meg om å trykke F1 for å fortsette hvis den ikke finner tastis! :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du kan lage deg en Keyborad "dummie" av et gammelt keyboard. Du trenger ikke ha med tastene. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kan du ikke stille det inn i bios da Halt on error ??? Keyboard Mouse ??? Lenke til kommentar
boligego Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dersom du finner "halt on errors" = ON, sett dette til OFF og da fortsetter bootingen selv om keyboard is missing... ikkeno problem ;P Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Keyboard dummie er bra hviss du har med gammel maskin og gjøre\gammel bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå