tommy18 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har den ipod mini med 18 timers batterikapasitet, og har i det siste merket at hodetelefonene som fulgte med er fucked - proppen som settes inn i venstr øre har en del større lydstyrke enn den proppen som settes i høyre øre. Skal det være sånn, eller? Det som er rart er at når jeg stapper hodetelefonene inn i min pc, så opplever jeg det samme... har også et par Koss hodetelefoner (propp), og akkurat det samme. Skjønner ingenting her... Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 har merket at når ipod'en har halve batterikapasiteten igjen, så er det ikke lenger noe problem med hodetelefonene... Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ta en telefon til Apple. De sender deg som regel nye hodetelefoner uten noen spørsmål. Også mulig å stikke innom Apple Store i Oslo hvis du bor der.. eller de forskjellige Eplehusbutikkene rundt om i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå