Frekkas Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har endelig klart å legge inn Ubuntu hoary på et gammelt drog av en maskin.(Compaq ca 500Mhz, 128MB Ram) Ubuntu med Gnome gikk selvsagt som sirup i en gammel bukse, men Xfce gikk ok greit. 1. Panelet forsvant her plutselig. Har forsøkt loginout, og reinstall med apt.Jeg vil gjerne ha det tilbake, spørsmålet nå er hvordan? 2. La inn diverse plugins til Mozilla (Java, flash og vlc) Mozilla går nå usannsynelig tregt og klikker ved visning av Video og slikt. Jeg vil ha de bort igjen, hvordan? Min erfaring med Ubuntu sålangt har vært mildt sagt varierende. Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 1. Slett configfilene til XCFE i hjemmemappen din. 2. Hvordan installerte du plugins? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 1. Ligger ingen config filer i hjemmemappen som jeg kan se 2. apt-get. Kan vel bare bruke apt-get remove? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 1. Se om den ikke heter ~/.config 2. Ja, men da må du være sikker på at apt også sletter config-filene, og da må du lese manualen. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Det er mange config filer. /home/r/.config/xfce4 /home/r/.config/xfce4/xffm /home/r/.config/xfce4/xffm/xffstabrc.xml /home/r/.config/xfce4/mcs_settings /home/r/.config/xfce4/mcs_settings/gtk.xml /home/r/.config/xfce4/mcs_settings/panel.xml /home/r/.config/xfce4/mcs_settings/taskbar.xml /home/r/.config/xfce4/mcs_settings/margins.xml osv. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg sletta hele jævla ./config/xfce4 mappa, men panelet er like fuckings borte Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Så kan man jo selvsagt bare kjøre xfce4-panel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå