brrah Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Heisann! Jeg har overhodet ikke peiling på nettverk, men har kjøpt meg en laptop med trådløstnettverkskort, så da trenger jeg en trådløs router jeg kan spille spill over internett trådløst.. Finnes dette? På den jeg har nå, en netgear trådløs router, får jeg ganske ofte i Battlefield 2 "There is a problem with your connection".... Har hørt noe om at man kan gjøre noe spesielt med routeren slik at det fungerer å spille spill over trådløst....? Er det noen som kan støtte opp denne påstanden? Det hadde vært det beste da jeg allerede har en stabil router... Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Vil du ha en router som er perfekt for spill så anbefaler jeg d-link. Denne. Laget for gaming! Men på en annen side.. Jeg anbefaler å bruke tråd hvis du har veldig strenge krav til spillet. Her har de den. Endret 8. juli 2005 av dim3 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Vil du ha en router som er perfekt for spill så anbefaler jeg d-link.Denne. Laget for gaming! Men på en annen side.. Jeg anbefaler å bruke tråd hvis du har veldig strenge krav til spillet. hvilket webshop? test? Endret 8. juli 2005 av Vaio Lenke til kommentar
brrah Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Vet ikke om et litt billigere alternativ da? Lommeboken er slank nok allerede etter kjøp av data... Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette er en mega stabil og utrolig bra router med 4 10/100/1000 porter. Jeg har den selv(bruker tråd) og er veldig fornøyd. Lett å sette opp og veldig fin å leke med portene og slikt. Kjempe fin å få til å funke sånn du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå