Gå til innhold

Ny version av Qtek S100

Anbefalte innlegg

Så nå har en ny version av S100 kommet, altså S110. Men hva er forskjellen? Den er svart og den har 128 MB internminne iforhold til 64 MB. Er det alt? Internminne, er det mobiltelefonens RAM (så telefonen jobber raskere) eller er det bare vanlig lagringsplass? Hva blir prisen og er det noen som har begynt å selge den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei :)

Det er tiktig at den ikke ble helt svart, men gråsvart/svart. Siden vi først hadde gått ut med info om at den ville bli helt svart, måtte vi rette på det.

Men når det er sagt, så ser den ganske svart ut i virkeligheten og pesonlig syns jeg den er fin :)

Lenke til kommentar
Helt seriøst? Klarte de kun å oppgradere minnet på et halvt år? Hvem har egentlig bruk for mer minne, alle har jo et SD-kort?

Slik jeg har forstått det er internminnet viktig når man bruker krevende programmer, da dette må bruke det interne lagringsminne som RAM. Om dette altså er fullt tar ting mye lengre tid. Mulig jeg misforstår eller at det jeg sier er en selvfølge eller noe, men det får gå.

Er enig i at oppgraderingen ikke er så utrolig stor. Litt skuffende.

Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det er internminnet viktig når man bruker krevende programmer, da dette må bruke det interne lagringsminne som RAM. Om dette altså er fullt tar ting mye lengre tid. Mulig jeg misforstår eller at det jeg sier er en selvfølge eller noe, men det får gå.

Jeg har en Dell X30 som har like my RAM som S100 og har aldri hatt noen problemer med det. Alle programmer som tar litt plass installerer jeg på SD-kortet og har mer enn nok ledig plass i RAM. Så denne oppgraderingen vil jeg påstå er "uvesentlig", med mindre den selges for en lavere pris enn S100.

Hrti: ok, den har bluetooth, men WLAN er jo helt essensielt på en håndholdt PC! (ja, jeg vet det går an å kjøpe SDIO-kort - men det er en dårlig løsning.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...