alkymist Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 For en liten stund siden kjøpte jeg Disney Golf til PS2. Her om dagen tenkte jeg jeg skulle prøve det (GT4 og Sly2 har tatt opp mesteparten av spilletiden min i det siste...) Putter DVD'en i Pstwo'en og starter opp spillet og dermed starter PStwo'en å dure noe sinnsykt. Lavfrekvent brumming som er svært irriterende. Det er bare dette spillet det skjer på, alle andre spill og filmer går fint og stille. Er det noe jeg kan gjøre eller bør jeg prøve å få byttet spilldiscen i en ny? mvh Øystein Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har vel egentlig ikkje noe med ditt problem å gjøre, men når eg spiller Eurpean Assault på min GC så kommer det rare lyder fra maskina, ingen andre spill som gjør dette med min lille :!: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Antakelig er ikke platen 100% flat, men noe bøyd eller skjev. Da er det vanlig at det blir vibrasjoner og during under rotasjon. Trond Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Vil platen "flate" seg ut over tid eller er det en permanent feil med platen? Øystein Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er du sikker på at det er DvD-rom og ikke Cd-rom? Jeg har erfaring med at CD-rom plater bråker utrolig mye mer enn DvD-rom. Bare lurer altså? Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Det kan være cd-rom for grafikken i spillet er ikke den mest imponerende jeg har sett. Platen er mørkeblå, men jeg vet ikke hvordan jeg kan se om det er en cd eller dvd.... mvh Øystein Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det kan være cd-rom for grafikken i spillet er ikke den mest imponerende jeg har sett. Platen er mørkeblå, men jeg vet ikke hvordan jeg kan se om det er en cd eller dvd.... mvh Øystein Om platen er blå så er det CD-rom, og er er det helt normalt at det bråker noe jævlig, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå