Gå til innhold

ucarry.no - min erfaring

Anbefalte innlegg

Hei.

Bestilte meg onsdag forrige uke en bæreveske til min iBook på ucarry.no, i den forventning at det ikke skulle ta så lang tid å få bestillingen. Dagen etter fikk jeg beskjed om at ordren var "I Arbeid", og jeg har nå sendt 2 mailer hvor jeg ber om estimert leveringstid. Uten svar. Noen som har vært borti dem og har noen erfaringer å komme med?

Endret av |FSK|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Til opplysning til aspirerende kunder hos overnevnte butikk, smør dere med tålmodighet. Har enda ikke fått noe svar på henvendelser, og om noen få dager har det gått 30 dager siden bestilling. Mener jeg et sted leste at man da kunne gå fra avtalen om det ikke var gitt beskjed om lengre leveringstid. Noen som vet mer om dette?

Lenke til kommentar

Har selv prøvd å bestille ei bæreveske fra ucarry en gang, men etter at ordren hadde vært "i arbeid" i to uker gav jeg opp. Sendte et par mailer med div spørsmål, men fikk aldri svar. Alt i alt en useriøs nettbutikk jeg neppe kommer til å prøve igjen flere ganger.

Lenke til kommentar
Har selv prøvd å bestille ei bæreveske fra ucarry en gang, men etter at ordren hadde vært "i arbeid" i to uker gav jeg opp. Sendte et par mailer med div spørsmål, men fikk aldri svar. Alt i alt en useriøs nettbutikk jeg neppe kommer til å prøve igjen flere ganger.

Hva du gjorde for å avbestille varen?

Edit:

Jeg sendte en relativt kraftig mail hvor jeg klagde på at jeg ikke hadde fått noen svar fra dem etter gjentatte henvendelser, og ba om at ordren ble stoppet. Fikk nå nettopp mail om at dette var gjort, men noe svar på de andre henvendelsene, det kunne tydeligvis aldri komme. Alt i alt, jeg virket fornøyd med utvalget de hadde, men det er uaktuelt å oppsøke den "butikken" flere ganger.

Endret av |FSK|
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Huff å huff

Bestilte Crumpler The Gimp 14" 16.august. Har sendt to mail med etterlysning av vesken, men ikke mottatt noe svar.

Skulle ha sjekka litt bedre før jeg bestilte. Ser ut som ucarry.no ikke har blitt noe bedre det siste året. Heldigvis så valgte jeg oppkrav.

PS! Noen som vet om andre som selger skinz til 14,1"

-lasse-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Huff, ja jeg skulle sjekket litt før jeg bestilte derfra jeg også...

Har gått 4 uker og sendte nettopp mail nr.2 for å få vite når de får inn fotobag'n.

Får jeg ikke svar på denne mailen så kansellerer jeg orderen og bestiller direkte fra Crumpler. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...