Gå til innhold

Club3D Radeon 8500 bra?


vebwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-28 13:39, vebwa skrev:

Er Club3D sitt Radeon 8500 kort et bra alternativ til et BBA Radeon 8500?


Noen som vet forskjellene mellom ATI sine egne og Club3D kortene?


Har Club3D sitt kort 2 RAMDACs?


Vebjørn.


 

Jeppda, den har to DAC'er. Men, de er klokket lavere, trur det var 260/250. Kan enkelt klokkes opp til 275/275.

 

Men, hvis du har en PC av eldre dager (Slot basert) Så kan det oppstå meget rare komplikasjoner. (Da jeg prøvde det hos meg fikk jeg mega-artifacts deluxe, uansett!)

Lenke til kommentar

Quote:



Jeppda, den har to DAC'er. Men, de er klokket lavere, trur det var 260/250. Kan enkelt klokkes opp til 275/275.


Men, hvis du har en PC av eldre dager (Slot basert) Så kan det oppstå meget rare komplikasjoner. (Da jeg prøvde det hos meg fikk jeg mega-artifacts deluxe, uansett!)



 

DAC'ene er vel ikke klokket til 260/250...? :smile: Det gjelder vel kjerne/minne. Men er DAC'ene klokket lavere enn 400 mhz?

 

Ellers skal det eventuelt brukes i et P4 oppsett med Asus P4S533, så det siste der skulle vel ikke bli noe problem.

 

[ Denne Melding var redigert av: vebwa på 2002-07-28 13:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-28 13:54, vebwa skrev:

Quote:



Jeppda, den har to DAC'er. Men, de er klokket lavere, trur det var 260/250. Kan enkelt klokkes opp til 275/275.


Men, hvis du har en PC av eldre dager (Slot basert) Så kan det oppstå meget rare komplikasjoner. (Da jeg prøvde det hos meg fikk jeg mega-artifacts deluxe, uansett!)



DAC'ene er vel ikke klokket til 260/250...? :smile: Det gjelder vel kjerne/minne. Men er DAC'ene klokket lavere enn 400 mhz?

 

Ellers skal det eventuelt brukes i et P4 oppsett med Asus P4S533, så det siste der skulle vel ikke bli noe problem.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: vebwa på 2002-07-28 13:57 ]</font>

 

Hehe, formulerte meg kanskje litt dårlig der =)

 

DAC'ene skal være på 400MHz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...