Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som følger medc på WRC 05? Jeg har ikke husket det nå i år, noen som vet hvordan det ligger ann blandt de 5 beste? Hørte det gikk bra for Henning Solberg i forrige helg iallefall. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Frykter at Loeb kommer til og vinne jeg.. Lå ganske langt forran Solberg og de andre nå Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Loeb er en luring ja, tror nok han stikker av med seieren i år også. Petter må jo kjøre på grensa hver gang for å ha sjangs, lykkes han så ender det som regel med seier, men dessverre så skjer det skjelden Vært mye snakk om dekkene i år, men jeg mener at det til syvende og sist er sjåføren det kommer an på, selvfølgelig er det forskjeller på dekkene, men tror ikke de er SÅ avgjørende som de noen ganger skal ha det til... Måtte den beste vinne.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dekkene har nok svært mye å si.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Bare synd Petter kjører med Pirelli.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare synd Petter kjører med Pirelli.. Tja.. Han vant vel med Pirelli i fjor, så er vel ikke direkte merket som er problemet.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei, men ALLE andre kjører med Michelin elns dritt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå