tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Har bare to skalaer De heter Signal kvalitet og styrke: de har verdier fra 2-9 prosent. Jeg fikk opptil 70 prosent når jeg var på feil satelitt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har bare to skalaer De heter Signal kvalitet og styrke: de har verdier fra 2-9 prosent. Jeg fikk opptil 70 prosent når jeg var på feil satelitt. har du gjort noe med kabelen siden? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Har bare kortet den ned litt, men det var som sagt feil satelitt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 har du et eller to hoder? er festet i vater? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 et hode, festet ca i vater ja Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ingenting som heter ca i vater. enten så er den i vater eller så er den ikke det. er den stillt inn på de gradene (vertikalt) som er normalt i ditt område? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Bor i Lofoten, Nordland, så er ikke helt sikker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 da sjekker du på listen som ligger her, og tar det stedet som er nærmest deg. deretter stiller du inn parabolen vertikalt med skalaen som står på festet slik at det blir likt det i listen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hva skal UP stå på? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Gjør dette: Sett festet i vater på veggen. Still vinkelen på gradskiven på 12,5grader. Så tar du å stiller parabolen cm for cm i vanrett retning. Når du får litt signal, så tar du mm for mm. Prøv alle vinklene fra 12,5 til 13,5. Stopp ikke for at du får signalene høyest mulig. Jeg bor i vesterålen, har ca 13 grader hvis jeg husker rett... Forstår du?. Dette er ikke vanskelig, men dette kan ta tid hvis man ikke har måleutstyr... Folien har den noen funksjon? Signalene må gå tilbake, derfor må folien ha kontakt. Skru/klem bare f-pluggen over folien... Endret 9. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) På installasjonsmenyen står det UP :xxxxxx/h/xxx eller noe sånnt. Hva skal det stå på? Endret 10. juli 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg kjøpte et billig måleinstrument etter å ha slitt et par dager med å få inn signalet. Kostet et par hundre kroner. Da var jobben gjort på 10 minutter. En god investering. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Men hva skal UP stå? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 høres ut som om du skal stille inn transponder. denne bør du ikke endre på, da den er forhåndsinnstillt på det som canal digital mener du skal søke etter. dersom du allerede har stillt på den, kan du se på denne listen for å prøve en annen. eller ring canal digital support. men eg er ikke sikker hva up skal stå på, men slik du beskriver det ser det ut som transponder. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg fikk 89% Men nå står det Conax blalbla: Ingen adgang Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 grattulerer! nå må bare kortet aktiveres, og dette må du sjekke brukermanualen om. eller ringe et tips er å la tuneren stå på canal+ eller discovery i en halvtime. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Wohoo! Får inn alt av kanaler Tusen takk for hjelpen alle!! Merkelig at jeg får inn canal+ kanalene som jeg ikke har bestilt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 ofte i begynnelsen får du inn alt, da de ikke har spessifisert hvilke kanaler du skal og ikke skal ha. kos deg mens du har de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå