Gå til innhold

Treg oppstart av windows

Anbefalte innlegg

Når du installer Nvidia system driverne så senere i instalasjonen(etter du har instalert de vannlige driverne) så for du et valg om du vil installere "NVIDIA IDE SW Driver" velg nei, får når jeg valgte ja, så startet pc`en opp sent og min sata hdd( den så jeg bruker mitt OS på) sto som en usb enhet som jeg lett kunne fjerne under "trygg fjerning av maskinvare"

Min erfaring: Det jeg gjorde var at jeg fjernet de driverne ved å gå inn på Start-->Angi programtilgang og standard programer-->endre eller fjerne programvare(kontrollpanel-->legg til fjern fjern programer) og der fant jeg "Nvidia Drivers" slettet alle driverne og etter det, så bare installerte jeg det samme på nytt(Nvida Drivers) uten "NVIDIA SW Driver" og ja etter det har jeg ikke hatt noen problemer med hdd, den har gått raskt og stabilt :w00t:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte gjøre noe av det samma selv en gang, men da pga div cd/dvd progs ikke fant mine to fullt fungerende optiske LiteON stasjoner. Veien jeg tok var ganske enkelt Legg til/Fjern programmer -> nVidia nForce Drivers -> Fjern bare følgende og huket av på nVIDIA SW Drivers. Slapp å fjerne og så reinstallere de andre driverne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...