JPNord Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Gun og bue er nyttig, sitter og holder på med shazzrah nå. Der den eneste måten en rogue kan gjøre skade på er med ranged.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Gun og bue er nyttig, sitter og holder på med shazzrah nå. Der den eneste måten en rogue kan gjøre skade på er med ranged.. neida, engineering items! Dense Dynamite / Thorium Grenade ftw. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mobs bruker å stikke med for mye hp, men players er en annen sak Drepte to roguer som angrep min level 45 warrior og en kamerat som er prest. Vel. Vi snakker om rogues her, og vi har sprint selv. Så hvis noen i pvp stikker av kjører vi gjerne en sprint og fyker etter de istedenfor å bruke bue. Eller vi tar vanish og løper etter personen. Da stopper de gjerne opp snart for å se etter oss Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mobs bruker å stikke med for mye hp, men players er en annen sak Drepte to roguer som angrep min level 45 warrior og en kamerat som er prest. Vel. Vi snakker om rogues her, og vi har sprint selv. Så hvis noen i pvp stikker av kjører vi gjerne en sprint og fyker etter de istedenfor å bruke bue. Eller vi tar vanish og løper etter personen. Da stopper de gjerne opp snart for å se etter oss Hehe ja stemmer jo det :!: For en warrior er bue/gun kjekt i pvp hvertfall Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Xbowen som man får i alterac valley etter å ha slakta korrak er bra, heter bloodseeker eller noe, 32dps, 6 agility og stamina tror jeg 3,30 attackspeed så den treffer hardt, critter for 500, 694 på mage Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Koser meg med denne buen, jeg. http://www.thottbot.com/?i=37260 Droppet i scholomance. Ingen huntere i gruppen, og siden jeg er Rogue så liker jeg +agility utstyr. Ser ganske så fet ut også. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Greit å ha bue for rogue når de blir Froozen feks med frostnova istedet for å se dumme ut å vente til magen caster sitt neste spell Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Greit å ha bue for rogue når de blir Froozen feks med frostnova istedet for å se dumme ut å vente til magen caster sitt neste spell Vanish, men uannsett.. Rogues trenger ikke Bow/Guns til noe annet enn Stats forsåvidt, som så mange allerede har sagt, kanskje 0.01% ekstra skade på bosser med en helt vill AoE skill, men ikke noe annet. Så det er ikke verdt å "ninjaloote" en Hunters bue/gun om du tror det ^_^ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Rogue i guildet som sa han sparte DKP til blastershot. Da lo jeg litt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Her er hva vi skal med bue, haha.. Stakkars 34 hvilken UI bruker du? tenkte på den addon'en som viser energy regen, og den som viser hp'en til fiendene Så på Interpolation del 3, lastet ned roguens UI. http://people.bu.edu/liquid/xinterp-ui.zip Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ikkeno galt i det, så lenge alle huntere får først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå