Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette her er våpnet for huntere :-) Anbefales til alle huntere. Den koster fra 600-1300g men er verdt hver eneste copper Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ikke nok med det, men det ser jo helt sinnsykt fett ut også. http://webspace.utexas.edu/ssl58/www/WoW/CMR-1.jpg Endret 8. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 verste i vet er å ha rogues i grp når jeg spiller med hunteren min.. vet at vist det dropper en nice bue så kommer de til å rolle uansett.. gikk glipp av en konge bue en gang for lenge siden.. etter det har hunteren min ALDRI vert i samme grp som rogue.. (vet at det er feil å slå alle under en kniv.. men vart så forbanna..) desuten klarer vi de fleste instance grps uten rogue.. men no har jeg rolla en shaman.. så no kan gjerne rogue rulle på buer som dropper:p Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 verste i vet er å ha rogues i grp når jeg spiller med hunteren min.. vet at vist det dropper en nice bue så kommer de til å rolle uansett.. gikk glipp av en konge bue en gang for lenge siden.. etter det har hunteren min ALDRI vert i samme grp som rogue.. (vet at det er feil å slå alle under en kniv.. men vart så forbanna..) desuten klarer vi de fleste instance grps uten rogue.. men no har jeg rolla en shaman.. så no kan gjerne rogue rulle på buer som dropper:p jeg ville ALDRI rolla på en bue hvis en hunter var med i gruppa og trengte den, de lever tross alt av bua/gunnern sin, mens vi warriors og rogues får ta til takke med restene etter hunterne Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette er jo eneste huntervåpenet verd å snakke om:D Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) På min 60 warrior med 855 attakpower for øyeblikket og med Heartseeker crossbow, har jeg crittet 500 dmg ^^ Digger den buen! Skulle aldri lagt den auto- reise seg opp fixen *Jakte afk'ers* Bow er kjekk for pulling i noen low level instances, men prøver som regel å få inn en charge for mest mulig rage, så jeg puller som oftest ikke Edit: Det, eller strikers mark. Syyke dmgen! :O Btw Mysticon, hvordan tror du vi warriors har det med hunters og shammys? De roller som regel på alt de kommer over.. Enten det er melee, ranged , et fett.. Endret 9. juli 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Btw Mysticon, hvordan tror du vi warriors har det med hunters og shammys? De roller som regel på alt de kommer over.. Enten det er melee, ranged , et fett.. Ja vi shamaner bruker selvfølgelig rolle på buer. Wander og for den saks skyld Plate roller vi også på selvfølgelig, selv om vi ikke kan bruke det. dakkar warrior som må dele våpen med andre klasser Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men som sagt - hva annet skal du fylle opp de 80 slottene med? (På lvl60) Tydelig at du ikke er warlock og ikke har spesielt plasskrevende yrker. Har en del bankslotter, bruker en alt til å lagre mye, men har likevel alltid seriøst plassproblem. Warlock med engineering/enchanting. Soulshards er en pest og en plage. :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Btw Mysticon, hvordan tror du vi warriors har det med hunters og shammys? De roller som regel på alt de kommer over.. Enten det er melee, ranged , et fett.. Ja vi shamaner bruker selvfølgelig rolle på buer. Wander og for den saks skyld Plate roller vi også på selvfølgelig, selv om vi ikke kan bruke det. dakkar warrior som må dele våpen med andre klasser haha, ler av alle dårlige roller . Det verste er jo faktisk huntere da, de ser statsen, omg wtf, this sword got 2 more agilityl (noobs cant spell ), NNNNNN. er ikke rart rogues roller på skytevåpen da Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Btw Mysticon, hvordan tror du vi warriors har det med hunters og shammys? De roller som regel på alt de kommer over.. Enten det er melee, ranged , et fett.. Ja vi shamaner bruker selvfølgelig rolle på buer. Wander og for den saks skyld Plate roller vi også på selvfølgelig, selv om vi ikke kan bruke det. dakkar warrior som må dele våpen med andre klasser OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Btw Mysticon, hvordan tror du vi warriors har det med hunters og shammys? De roller som regel på alt de kommer over.. Enten det er melee, ranged , et fett.. Ja vi shamaner bruker selvfølgelig rolle på buer. Wander og for den saks skyld Plate roller vi også på selvfølgelig, selv om vi ikke kan bruke det. dakkar warrior som må dele våpen med andre klasser OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz? lolol, i need dah majs s0 1 cn hil u naaabzzzz blir sur hvis jeg får enda en advarsel for det.... men når er tidligst man kan få bue/gunner med stats? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Uhm, kanskje jeg mente at shamans roller på alle 2hands de får take i? ... Roller da aldri hvis en shaman trenger et våpen, hvorfor roller de _alltid_ når jeg trenger noe (var i lavere levler da) ? Endret 9. juli 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bue/gun pga stats. I tillegg er det kjekt å kunne skyte etter noen som har slowa deg og vil stikke av. Atm bruker jeg http://www.thottbot.com/?i=6882 - Precicely Calibrated Boomstick. Da ca. alle huntere i guildet har Blastershot Launcher eller Striker's Mark vil disse bli fritt for alle til å by på, så går jeg for en av de. Litt usikker på hva jeg har mest lyst på. Da jeg har engineering, lager jeg meg Thorium Slugs. Pleier å ha med meg 2 stacks til MC. Er jo stort sett bare Shazzrah som krever ranged only. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tydelig at du ikke er warlock og ikke har spesielt plasskrevende yrker. Har en del bankslotter, bruker en alt til å lagre mye, men har likevel alltid seriøst plassproblem. Warlock med engineering/enchanting. Soulshards er en pest og en plage. :/ Nå snakket jeg til trådstarter da, som er rogue. Er også rogue selv. Og er fullt klar over locks sitt problem. Så et screenshot en gang. Krever vel 1 soul stone per summon og de stacker ikke, eh? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 På enkelte bosser i MC (Baron Geddon f.eks) har ikke rogues sjangs til å gå i nærkamp...resten får du finne ut selv... Vi har rouges i melee på baron geddon. Virker bra Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Her er hva vi skal med bue, haha.. Stakkars 34 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Her er hva vi skal med bue, haha.. Stakkars 34 hvilken UI bruker du? tenkte på den addon'en som viser energy regen, og den som viser hp'en til fiendene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tenk deg om før du mekker en dum post... Hva rogues skal med ranged : - Pulle - Skyte mobs som "running away in fear" før dem får pulla enda flere - Hvordan skulle rogues klare å være med på onyxia? I Stage 2 så starter hu å fly, og da er det viktig med masse damage, ellers flipper hu! - Ranged kan gi deg nice stats.. +crit +agil + stam osv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Rogues puller "aldri". Da kan de ikke stealthe og mister mye skade/stuntime. Mobs som stikker av nytter det *SJELDENT* å ta med ranged for rogues. For lite skade. Rogues kan melee Onyxia når hun flyr. Men det at vi kan få fine ag og sta bonuser er helt korrekt. Eneste grunn til at jeg har bue, men hva spiller det noen rolle? Jeg ville heller hatt +13 ag enn +0 ag Endret 10. juli 2005 av Blib Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Mobs som stikker av nytter det *SJELDENT* å ta med ranged Mobs bruker å stikke med for mye hp, men players er en annen sak Drepte to roguer som angrep min level 45 warrior og en kamerat som er prest. Den ene stakk av med sprint når han hadde ca 250 hp igjen. Fikk en crit for 200 på gun og så ticket det inn 60 damage fra deep wounds :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå