chokke Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, hva skal en rogue med gønner/bue? han løper jo rundt i stealth og ambusher, så hva er poenget med ranged annet enn stats? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tja, i MC er det et par fiender du bare kan glemme å løpe i melee med pga AoEn deres. Og hva er det så er så galt med å få stats fra ranged våpen da? Jeg takker ikke nei til 9sta 3ag eller hva det nå er buen min gir meg..? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg skjønner jo det, men og ofre en verdifull bag slot til ammo virker ikke bra for meg.... Og si meg: når skal en rogue pulle? blir vel kanskje noen få ganger solo når man like gjerne kan kaste en øks eller no. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvorfor må du ofre noe som helst til ammo da? Det er jo statsene som er viktig. Og når du har 80 slots å hive ting i er 200 skudd veldig lite Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvorfor må du ofre noe som helst til ammo da? Det er jo statsene som er viktig. Og når du har 80 slots å hive ting i er 200 skudd veldig lite man må jo ha ammo i kurv da? eller kan man putte på 200 kuler i "ammo" på character screenet og det er det? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 riktig. man trenger ikke egen bag for ammo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 riktig. man trenger ikke egen bag for ammo. da trekker jeg det tilbake, men spør: hva er da poenget med kastekniv/øks? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 På enkelte bosser i MC (Baron Geddon f.eks) har ikke rogues sjangs til å gå i nærkamp...resten får du finne ut selv... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) da trekker jeg det tilbake, men spør: hva er da poenget med kastekniv/øks? Ah. Der er et bra spørsmål. Og svaret er: Absolutt ingenting. Synes å huske jeg leste noe om dette for en stund siden, at Blizz kom frem til samme konklusjon og skulle "se på det". Og forresten, for gunnere og buer må man bruke normal inventory space for ammo. Men som sagt - hva annet skal du fylle opp de 80 slottene med? (På lvl60) Endret 8. juli 2005 av Blib Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 På enkelte bosser i MC (Baron Geddon f.eks) har ikke rogues sjangs til å gå i nærkamp...resten får du finne ut selv... På geddon jo! inn-ut-inn-ut(bandage)-inn-ut osv.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 så jeg kan ta med for eksempel 400 ammo i baggene mine? Og quiver er for huntere da mest da? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 så jeg kan ta med for eksempel 400 ammo i baggene mine? Og quiver er for huntere da mest da? Ja du kan ta med deg så mye ammo du vil. De trenger heller ikke ligge i en ammo pouch/quiver. Poenget her er at de baggene gir deg +10 til attack power osv. Derfor kan det være kjekt å bruke en slik bag, men ingen nødvendighet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 burde jeg velge en treig gunner/bue eller en rask en? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 burde velge en med fine bonuser som +stam +agi, eller %crit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ja, men i begynnelsen... tror jeg går for treig siden jeg ikke vil bruke masse penger på ammo... Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hvis du er en rogue og er veeeeeldig opptattt å ha bow/gun. Skaff deg Denne lekrebisken. Jeg som hunter ville aldri brukt den, altfor rask. Jeg liker treige bows/Guns for å få en syk aimshot crit. Endret 8. juli 2005 av hallyboy Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rogues skal bruke bue eller gun fordi de har masse agility, så da kan de bare stå bak hunteren som tanker moben (uten pet) og plaffe løs, mens priesten febrilsk prøver å få all aggro over på seg, og magen står kloss inntil og spammer AoE. Det er bare sånn WoW funker, og det er like greit å venne seg til det med en gang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Rogues skal bruke bue eller gun fordi de har masse agility, så da kan de bare stå bak hunteren som tanker moben (uten pet) og plaffe løs, mens priesten febrilsk prøver å få all aggro over på seg, og magen står kloss inntil og spammer AoE. Det er bare sånn WoW funker, og det er like greit å venne seg til det med en gang. jo, du glemte at warrior løper rundt i leather/cloth armour fordi den hadde en mer stamina.... . Og at warrior trenger masse intelect sånn at weaponskillen øker med en gang :!: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rogues skal bruke bue eller gun fordi de har masse agility, så da kan de bare stå bak hunteren som tanker moben (uten pet) og plaffe løs, mens priesten febrilsk prøver å få all aggro over på seg, og magen står kloss inntil og spammer AoE. Det er bare sånn WoW funker, og det er like greit å venne seg til det med en gang. jo, du glemte at warrior løper rundt i leather/cloth armour fordi den hadde en mer stamina.... . Og at warrior trenger masse intelect sånn at weaponskillen øker med en gang :!: Det, eller at pally er main healer. Men uansett. Rogue skal bruke bue så mye som mulig, fordi agility gir mye ranged skade og crit%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå