Gå til innhold

Fantastisk at det funker!

Anbefalte innlegg

En utrolig morsom historie, en kamerat bestile bygge pc fra komplett, jeg og en annen kamerat fikk jobben å sette den sammen, det fulgte med en slik ledning at det ikke skal komme statisk elektristitet i delene, men vi dreit i denne, for vi viste ikke hvordan den fungerte, selv om det var pc til 20 000 og ikke garanti hvis vi fikk statisk i den :S hehehe, og vi satt den sammen, men den funka faen ikke!! Eieren av pcn flippa jo helt hehe, for når jeg satt den sammen lø prosessoren nede i bikkjehåra, og hovedortet lå flatt oppå håda mi som jeg hadde spist pizza med uten å vaske henda etterpå (masse fett) huff huff så han og sendte inn hovedkortet til komplett, etter 2 uker fikk han det tilbake, ikke noe galt på det *utrolig ikke sant!* men men, var det prosessoren da, en AMND 64 4000+

Så han sendte den inn, etter 2uker fikk han den tilbake, ikke no galt der heller !

nei men faen da tenkte vi, og spratt opp den stygge pcn stappen av sinne, hehe, og til vår store forbannelse så vi at hovedkorted bare hadde 1 stk strøm koplet til, å fy faen da skulle du sett oss, bakke god humør akuratt ! hehehe! det var det vi hadde igjebn for 1mnd uten pc hehe, at strømmen ikke var i hehe!! men nå ser jeg tilbake og ler på det hoho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 av 3, wow :p

hehe.. ikke flir :p bor liksom langt utti skauen (for å si det sånn) og ikke så mye pc drift her.. bygga min egen (funka ikke, sendte inn til komplett og de bytta hk, ram og hdd gratis) så bygga jeg en pc til en kompis. funker fint og en pc til en annen kompis. funker fint..

glemte å si at det var litt fantastisk at den pc'en fungerer. har selv opplevd at enkelte datadeler tåler ufattelig mye.. på min gamle p2 333mhz har jeg kastet hovedkortet i luften flere ganger, latt skjermkortet ligge på ett ulteppe i ca 1 månede. tråkket på det flere ganger. slådd det mot en skjerm og mye mer. og det fungerer enda. (vill ikke engang snakke om ram brikkene :p)

men nokk om det.. nå skal jeg legge meg. så god natta alle som er på forumet nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...