sluffy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, jeg vet at lignende tråder er laget tidligere, men jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en litt med organisert tråd. Poenget med tråden er å nevne musikk du gjerne liker å høre på vors/nach/fest/byn/whatever, ikke nødvendigvis den musikken du vanligvis hører på. Så håper vi vel på at man klarer å holde tråden på et brukbart nivå, hvor folk nevner noen sanger hver, uten å hakke så alt for masse på det som er nevnt og ikke nevnt tidligere. Artige sanger til vors. Prince - Erotic City Prince - Kiss Tenacious D - Tribute MC Hammer - U can't touch this Vanilla Ice - Ice Ice Baby AC/DC - Highway to hell Alice Cooper - Poison KC& The Sunshine Sand - Shake your booty Judas Priest - Breaking the law DumDum Boys - Splitter Pine Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=440522 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er ikke fan av de mest åpenbare allsangklassikerne og "morsomme" låter. Men noen av de gr ann i riktig selskap Uansett: Vorspiel Tenacious D - Tribute The (International) Noise Conspiracy - Capitalism stole mye virginity (Live@Blå) Ani DiFranco - Evolve At the Drive-In - One Armed Scissor Black Debbath - Problemer innad i høyre Gatas Parlament - Tredagern AKA Grillåta Fest Modest Mouse - Dance Hall Gatas parlament - Prolearparty Glucifer - Here comes the pigs Rage Against the Machine - Killing in the name Green Day - Basketcase Guns 'n' Roses - Welcome to the jungle The Hives - Walk idiot walk Turboneger - I got erection System of a down - Cigaro Nascpiel Ane Brun - Humming one of your songs Ani DiFranco - Self evident The Soundtrack of our lives - Instant Repeater '99 BigBang - One of a kind Blur - Tender Jethro Tull - Aqualung Johnny Cash - The man comes around From the top of my head. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 På vors liker eg fengande metal, gjerne av typer thrash, Slayer og Sodom er alltid ein slager hos meg. På fest går omtrent alt inn, men på nach blir eg litt meir kresen, då går det ofte i ting som Pink Floyd, Björk, Isis, Johnny Cash, The Doors, mao. roligare, avslappande musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå