Jimstar Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hey! jeg har veldig lyst til å selge pcen min, men er ikke helt sikker på om jeg får det jeg vil for den. en venn av meg har gått med på å gi meg 4000 kr for den, burde jeg være fornøyd? kabinett : shuttle sn45g hovedkort : shuttle fn45 cpu : amd athlon 2600xp skjermkort : powercolor radeon 9800 pro 128 mb minne : corsair pc3200 512 harddisk : seagate barraquda IDE 160 gig (16 cache) cd : lite-on cd-r ellerno lydkort : creative 5.1 har bytta ut skjermkort kjøleren med en slik en , satt inn en antec red led vifte, og kontrollerer disse to med en viftestyring. kabinettet har blitt behandlet, og ser ut som et speil. sånn, nå har jeg gitt en god del info. burde jeg være fornøyd? james edit : sorry, trøtt :\ Endret 8. juli 2005 av JamesT^ Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vær litt mer nøyaktig med detaøjer av varer. Ikke rart du ikke får mer enn 4, dersom du ikke oppgir mer data enn dette. MVH GlaZe -_^ Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 4000 uten skjerm? Da hadde ikke jeg nølt med å selge, i hvert fall. HH Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 4000 uten skjerm?Da hadde ikke jeg nølt med å selge, i hvert fall. HH Enig Du kan være fornøyd. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 du kan være fornøyd, kompisen ding og. fint med bearbone Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ja, derfor jeg egentlig ikke er så sikker. den har vært en god venn. (haha) det har aldri vært noen store problemer, og temperaturen er så deilig. har liksom brukt så lang tid å få den til å se fin ut.. men det har ikke en dritt med tråden å gjøre om jeg velger å selge den, vil jeg gjerne ha en laptop, men da må jeg vel ut med rundt 12000 for å få noe i nærheten av bra. Finnes det no supertilbud? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Selg pc'en din og kjøpe en bærbar. www.shg.no har noen billige tror jeg. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 sånn, har ordnet litt i sysakene, og funnet ut at jeg skal selge den til vennen min. har nemlig lyst på en ferari laptop, og hvis jeg venter til september (bursdagen min) tjener jeg dritmye på en fest jeg skal holde, og får sikkert litt av foreldre. regna ut ca 12000 da. det er mer enn nok til en fin laptop james Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå