Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 er de verdt å se? noen som sier at jeg må bare se det og det er noen av de beste filmene som er laget,, stemmer det ellr:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 De her helt konge, eller, de to første er helt konge. Den tredje er ikke verdt celluloiden den er skutt på, men det er hyggelig å ha triologien i hyllen likevel. Likte både den første og den andre veldig godt. Robert Patrick gjør kanskje sin livs rolle i Texas Blood Money, det var iallfall mitt inntrykk etter at jeg så den for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 oki;) så jeg burde se dem altså Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Enern er genial. Ganske enkelt fet er den. To-delt film på sitt beste. 50% road-movie og 50% hack'n'slash. Kjempefestelig. Den neste er dårligere, for den er totalt renset for orginalitet. Men den er i det minste underholdende å se på om du ikke har noe imot at den er blottet for dybde. Film nummer 3 er bare latterlig tafatt. Quentin for teh President Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har bare sett eneren og halve toeren, og synes det er forferdelig daarlig. Eneren virket bra i begynnelsen, men endte opp i et meningslost kaos. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare sett eneren og syntes den var råbra frem til "demonene" kom. Etter det ble den bare latterlig. Nå er det svært mange år siden jeg så den så husker ikke helt hva som skjedde.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Eneren er konge, de andre er bare ok underholdning, Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Uten å spoile for trådstarter vi jeg si at eneren er en døds bra film. En del uventede ting som skjer, og jeg synes hvordan ting utvikler seg er med på å skape en liten uforutsigbarhet i handlingsforløpet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bare jeg som ELSKER 3'ern? Lo meg skakk da jeg så den. Kanskje jeg lo av feil grunn, men det får så være. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Leste totalt feil... Nevermind. Endret 12. juli 2005 av Gromle Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 har sett 1'ern og den hvar nå bra den. har ikke sett resten men de er sikkert også bra Lenke til kommentar
dapre Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har bare sett eneren og halve toeren, og synes det er forferdelig daarlig. Eneren virket bra i begynnelsen, men endte opp i et meningslost kaos. Delvis enig. Den første delen er veldig bra, og husker jeg koste meg stort så lenge det varte. Dette ser lovende ut, tenkte jeg. Men så fort adjektivene begynnte å hagle ved inngangen til baren, skjønte jeg hadde noe var i ferd med å skje... :!: Ble litt skuffet over den plutselige endringen, men i ettertid fremstår filmen som god underholdning så lenge man vet at den skifter karakter totalt etter en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tarantino beskrev den drastiske vendingen i Dusk till Dawn som en Stephen King bok. Plutselig tenker man bare "hva faen skjer nå?!". Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har sett de to første. Likte nummer 1 bedre enn nummer 2. Helt greie filmer å ha sett, men i motsetning til wh1te tror jeg det at disse aldri kommer til å bevege seg inn i min filmsamling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå