Sinnapels Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg syntes det var ganske bra jeg. Savner det sniper stedet da. ved ct spawn. Er ett litet ett, men det er så liten oversikt derfra... Men, nicely done Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det til fredrikrb eller??? Link? bilde? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror han mener den offisielle remaken av Valve Savner også den, men det er fremdeles et kjempebra map. Håper på en remake av Militia Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Link. Jeg og håper på militia. Og de_nuke snart. Kanskje ett dårlig bilde. Det er det jeg fant nå i hvertfall. Endret 8. juli 2005 av Poizon Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 aah, trodde du mente CS *Doh* Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 aah, trodde du mente CS *Doh* uhm han mente cs CS_assault lizm Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 aah, trodde du mente CS *Doh* uhm han mente cs CS_assault lizm Tror TheMasteR sikter til at det IKKE er CS fordi det er CS:S.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Riktig som Mammuten sier, CS:S er ikke CS. Bare CS 1.6 og tidligere versjoner er CS. (Fikk frysninger da jeg så mappet.. source..*grøss*) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Riktig som Mammuten sier, CS:S er ikke CS. Bare CS 1.6 og tidligere versjoner er CS.(Fikk frysninger da jeg så mappet.. source..*grøss*) Ja pen grafikk er grøsselig....huff... Dere som henger fast med 1.6. Dere føler dere ikke litt for konservative?? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vi som har spilt CS en stund, vet godt at CS:S _IKKE_ er CS, fordi det verken føles eller ser ut som CS. Source har for mye dilldall, hva faen er vitsen med bokser og annet dritt flygende rundt på mappet ? Lenke til kommentar
munky Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Riktig som Mammuten sier, CS:S er ikke CS. Bare CS 1.6 og tidligere versjoner er CS.(Fikk frysninger da jeg så mappet.. source..*grøss*) Ja pen grafikk er grøsselig....huff... Dere som henger fast med 1.6. Dere føler dere ikke litt for konservative?? Føler vel heller at vi vil spille et spill der man faktisk må skyte PÅ personen for å kunne drepe. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Riktig som Mammuten sier, CS:S er ikke CS. Bare CS 1.6 og tidligere versjoner er CS.(Fikk frysninger da jeg så mappet.. source..*grøss*) Ja pen grafikk er grøsselig....huff... Dere som henger fast med 1.6. Dere føler dere ikke litt for konservative?? Føler vel heller at vi vil spille et spill der man faktisk må skyte PÅ personen for å kunne drepe. CS:S er ikke brukbart! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 CS:S heter jo faktisk CS det og da, så det er vel også CS.... Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 CS:S heter jo faktisk CS det og da, så det er vel også CS.... hmm, nei Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Riktig som Mammuten sier, CS:S er ikke CS. Bare CS 1.6 og tidligere versjoner er CS.(Fikk frysninger da jeg så mappet.. source..*grøss*) Ja pen grafikk er grøsselig....huff... Dere som henger fast med 1.6. Dere føler dere ikke litt for konservative?? Føler vel heller at vi vil spille et spill der man faktisk må skyte PÅ personen for å kunne drepe. CS:S er ikke brukbart! Hmm... I mine CS 1.6 dager opplevde jeg at jeg lett kunne putt 2-3 skudd i hodet (har dobbel sjekka ja) på en fyr med "Scout" uten at han ble drept, og når han dauga ble det ikke "HS" ZOMG! PS Jeg spiller ikke CS:S heller Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da har du ikke truffet hodet, treffer du en i hodet med scout så er han død. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Skyter du en i foten på cs:s , får du headshot. Enig med de andre her: Forferdelig stygt map som jeg ikke kommer til å spille. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Og der var tråden utviklet til en fullblodig hat CS:S tråd, som vi har sett altfor altfor mange ganger før. Spiller ikkje CS:S denne sommeren grunnet arbeid, de dagane eg har muligheten for å spille--> BF2 Ser fint ut det mappet der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå