kayennefetter Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 EA skrøt av at det nå ikke var nok å kaste seg bak hvilkensomhelst objekt for å komme unna kuleregnet. Feks husker jeg eg bildet av .50-skytteren på en abrahams skjøt på en stakkar som lå i dekning bak ei bølgeblikkplate. Der kunne en se at kulene gikk gjennom plata, men kan ikke se effekten i spillet. Er det noen som kan bekrefte at dette er tilfelle? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja det går an, har drept mange ved hjelp av det. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror nok dette er tilfellet ja, oppdaget det selv senest igår.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg kjønner ikke hvordan et spill kan skryte av noe som burde være standar på alle spill med skyte våpen.. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg kjønner ikke hvordan et spill kan skryte av noe som burde være standar på alle spill med skyte våpen.. Er vel derfor - altså, at ikke alle spill har den egenskapen. Dessuten er det litt tøft å skyte smilie i en blikkvegg, spesielt når det viser seg at det stod en fi bak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg håper bare bug'en som gjør at du ser skyggen til folk bak vegger blir bordte... "autodetect"+gjennomskytbare vegger = død FI 99% av gangene Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Og viss du ligger kan føtene stikke ut... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Og viss du ligger kan føtene stikke ut... Morsomt å skyte føtter :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå