dot_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fant fort ut at 60GB ble for lite på min Dell Inspiron 6000. Jeg vil gå til innkjøp av en bærbar disk, og lurer derfor på om folket har noen anbefalinger å komme med? Vil gjerne ha en disk som er stillegående. Jeg kom over følgende kabinett hos MPX: ICYBOX ekstern 2,5" harddisk kabinett USB2.0, Aluminium ... duger dette? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har akkurat den samme Icybox 2.5" kabinettet. Den er helt grei, fin å se på, men alle mine 4 skruer som skal skrues i for å feste den øvre halvdelen som taes av for å sette i harddisken bare slurer nå, jeg ødela nok gjengene på minst to av skruehullene når jeg monterte den sammen så vær forsiktig og ikke stram til når du monterer. Vil nok gå for en annen "boks" neste gang jeg skal ha ekst. hd. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Uten å ha sett på anmeldelser o.l. gikk jeg for denne: WD Harddisk 80.0GB External 5400RPM 2MB 2.5" Passport USB Portable Retail :: Håper den duger. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Uten å ha sett på anmeldelser o.l. gikk jeg for denne: WD Harddisk 80.0GB External 5400RPM 2MB 2.5" Passport USB Portable Retail :: Håper den duger. Jeg har to av den. Er ganske årleit, men usbkabelen er veldig kort, og skal man ha lengre må man kjøpe strømadapter som ikke følger med.. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Uten å ha sett på anmeldelser o.l. gikk jeg for denne: WD Harddisk 80.0GB External 5400RPM 2MB 2.5" Passport USB Portable Retail :: Håper den duger. Jeg har to av den. Er ganske årleit, men usbkabelen er veldig kort, og skal man ha lengre må man kjøpe strømadapter som ikke følger med.. Fint. Vil tro at det skal gå greit med relativt kort kabel. Har fra stasjonære maskiner erfart at WD gir fra seg en del støy. Er det tilfellet med 2.5" ? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) er egentlig ikke jeg som bruker dem, jeg har bare kjøpt dem for backup i en liten bedrift. Så har ikke prøvd dem ordentlig, men det lille jeg prøvde var ikke ille. Dessuten er jo dette 5400 RPM disker, så det er ikke ille støy iforhold til feks 200gb maxtoren min, den er fæl! Kabelen er ca 30 cm lang, plussminus. Endret 8. juli 2005 av mr_lf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå